اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. اسفند 1394 - 8:45   |   کد مطلب: 16653
فرماندار همدان به نامزدها و حاميان آنها توصيه کرد در تبليغات بويژه فعاليت هاي ميداني انتخابات قانون را رعايت کنند و به آن احترام گذارند.
همه نامزدها و حاميان آنها قانون تبليغات را رعايت کنند

به گزارش صبح الوند، علي تعالي اظهار داشت: نصب بنر و پوسترهاي تبليغي بزرگ نامزدها فقط در مقابل درب ستاد مجاز است و در غير اين صورت تخلف محسوب مي شود.

وی گفت: نيروي انتظامي و عوامل اجرايي فرمانداري همدان بدون ترديد در مواجه با هرگونه تخلف تبليغاتي و مغاير با قانون به منظور رعايت حقوق يکسان براي ساير داوطلبان، هر گونه اقلام تبليغاتي مغاير با تعارف قانوني را جمع آوري خواهند کرد.

تعالی اظهار کرد: البته عوامل اجرايي فرمانداري در جمع آوري اقلام تبليغاتي نامزدها با حفظ احترام شخصيت داوطلبان اقدام مي کنند.

وی افزود: انتظار اين است که داوطلبان انتخابات مجلس شوراي اسلامي که نامزد مجلسي قانونگذار هستند در مراحل مختلف انتخابات بويژه تبليغات، عوامل اجرايي ستادهاي خود را براي رعايت قانون تبليغات و حفظ حقوق ديگر رقبا، توجيه کنند.

فرماندار همدان گفت: عرصه تبليغات انتخابات فرصت آزمايش قانونمداري داوطلبان مجلس شوراي اسلامي است و بدون ترديد مردم آگاه و فهيم در انتخاب نماينده مورد علاقه خود به ميزان قانونمداري داوطلبان نيز توجه خواهند کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان