اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. اسفند 1394 - 15:31   |   کد مطلب: 16650
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان همدان:
ملت افراد دلبسته انقلاب را انتخاب نمایند
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: افراد دلبسته به انقلاب، دلباخته ملت ،آگاه از توطئه های دشمن و ایستاده در مقابل توطئه ها باید به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه یابند.
ملت افراد دلبسته انقلاب را انتخاب نمایند

به گزارش صبح الوند، فاطمه ستاری نوید درگفتگو با خبرنگار شبنم ها، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: "انتخابات مظهر بیداری و دفاع از انقلاب و نظام، استقلال و عزت ملی است.

وی ادامه داد: تمام سعی و تلاش دشمن برای برگزار نشدن انتخابات است اما مایوس اند و می دانند که سعیشان به جایی نخواهد رسید. لذا می خواهند نفوذ کنند و انتخابات را خراب کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان اظهار داشت:مجلس شورای اسلامی ریل گذار حرکت در جامعه وتعیین کننده مسیر این حرکت در کشور است  و از جایگاه بسیار مهمی بر خوردار است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به شاخصه های انتخاب اصلح و مجلس کار آمد سعی  کنیم مجلسی روی کار بیاوریم که به دنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و عزت ملی و اقتصاد کشور باشد.

ستاری ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ مجلس نا کارآمد مجلسی است که مرعوب غرب و آمریکا و به دنبال حاکمیت جریان اشرافی باشد.

ستاری نوید گفت: افراد دلبسته به انقلاب، دلباخته ملت ،آگاه از توطئه های دشمن و ایستاده در مقابل توطئه ها باید به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه یابند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی وظیفه ملت این است که بصیرت داشته باشند و با درایت و آگاهی افراد صالح را انتخاب کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان