اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. اسفند 1394 - 21:15   |   کد مطلب: 16647
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان گفت: شهدای مدافع حرم به ویژه سردار سرلشگر شهید همدانی متعلق به همه مردم و جامعه اسلامی بوده و منصب به فرد خاصی است.
استفاده تبلیغاتی از تصویر سردار شهید همدانی ظلم بزرگی است

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی فرجی در خصوص استفاده تبلیغاتی برخی از کاندیداها از شخصیت شهدای مدافع حرم بالاخص شهید همدانی گفت: همه مردم علاقه مند به شهدای مدافع حرم بالاخص  شهید همدانی هستند  ولی علاقه مندی به آنها نباید سبب شود که از عکس آن ها در بحث انتخاباتی استفاده شود.

وی گفت: شان و منزلت این شهدا بسیار بالا است و سردار شهید همدانی با خلوص نیت در دوره خدمت و در جبهه مقاومت علاقه به گمنامی داشت و می خواست هیچ وقت اسمی از خودش مطرح نکند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: اکر اشخاصی از نام این شهدا به نفع خودشان استفاده کنند در حق این شهدا اجحاف کرده اند.

وی  با بیان اینکه همه کاندیداها مورد تایید شورای نگهبان و قابل احترام هستند گفت: شهدای مدافع حرم متعلق به همه مردم و جامعه هستند و نباید آنها را منصب به فرد خاصی کرد.

سردار فرجی  در مورد انتخاب اصلح گفت: مردم می توانند با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری که بارها راجع به انتخاب فرد اصلح  از جمله استکبار ستیزی تاکید کرده اند مراجعه کنند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان خاطر نشان کرد: افردای که قصد وردود به مجلس خبرگان و شورای اسلامی دارند باید مواضع خود را نسبت به سران فتنه 88، آمریکا و اقتصاد مقاومتی که مور تاکید مقام معظم رهبری است به صورت شفاف و علنی اعلام کنند که اگر مردم در انتخاب به این موضوع توجه نکنند در آینده برای نظام مشکل پیش می آید.

وی افزود: مردم فهیم همدان همانطور که در تشییع جنازه سردار شهید همدانی پایبندی خود به آرمان های انقلاب را نشان دادند، یکبار دیگر پرشور تر از هر سال در انتخابات شرکت می کنند و جواب دندان شکنانه ای به توطئه های دشمنان می دهند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان