اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. بهمن 1394 - 12:49   |   کد مطلب: 16551
عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان و دبیر جبهه یکتا گفت: امروز افرادی که زاویه دید متفاوتی با نگاه امام(ره) و رهبری و خط اصلی انقلاب داشته و از آن مسیر انحراف پیدا کرده اند، قصد نفوذ در انتخابات را دارند.
کسانی که از خط اصلی انقلاب فاصله گرفته اند، قصد نفوذ در انتخابات را دارند

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگوی اختصاصی با "نافع" افزود: امروز مسئله نفوذ، پیچیده ترین دوران خود را گذرانده و سال ها طول می کشد تا ماهیت عنصر نفوذی که تفکرش تحریف شده و متمایل به غرب است، روشن شود.

وی تصریح کرد: عنصر نفوذی مباحثی را مطرح می کند که مورد نظر غربی ها است، اما با چهره فردی که در انقلاب زحمت کشیده و حتی در دفاع مقدس بوده وارد می شود و درواقع، نفوذ به این معنی است که از زبان خودی، حرف غیر خودی بیان شود.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نفوذ به معنی ورود مستقیم آمریکایی ها نیست، خاطرنشان کرد: نفوذ یعنی یک فرد و مسئول که سال ها در انقلاب زحمت کشیده، امروز از مسیر امام و انقلاب فاصله گرفته و زاویه پیدا کرده که گاه، خود فرد از این موضوع آگاه نیست و گاهی متاسفانه آگاهی دارد.

حاجی بابایی با اشاره به تحریف سخنان بنیان گذار کبیر انقلاب نیز بیان کرد: تحریف شخصیت امام خمینی(ره) از طرف دشمنان ایشان نیست؛ بلکه کسانی دست به تحریف امام(ره) می زنند که پیش از این، یار امام بوده اند، اما امروز حرف هایی را می زنند که با اندیشه و نگاه امام مغایرت دارد.

وی ادامه داد: گاه زمان زیادی طول می کشد تا تفاوت یک فرد با تفکر انقلابی و فردی نفوذی و دارای تفکر تحریف شده به راحتی شناسایی شود و این برای جامعه هزینه بر است؛ زیرا مردم با افرادی روبرو می‌شوند که چهره انقلابی دارند، اما نه به نیت خیانت بلکه شاید براساس نوع نگرشی که پیدا کرده و فکر می کنند درست است یا براساس لجاجت و مسابقه قدرت، رفتار دیگری از خود نشان می دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در ادوار گذشته مجلس با بیان اینکه بحث نفوذ سابقه 1400 ساله دارد، گفت: از قرن ششم میلادی با ابلاغ وحی از طرف خداوند به پیامبر اکرم(ص)، بحث نفوذ آغاز شده و این بحث در جایگاه علمی استشراق و شرق شناسی جای دارد و به این معنی است که غیرمسلمانان برای مسلمانان برنامه ریزی، اظهارنظر یا پژوهش کنند که این کار از مطالعه و ترجمه های قرآن آغاز شد.

حاجی بابایی اظهار کرد: نخستین ترجمه قرآن و نخستین دایره المعارف قرآنی را اروپایی ها انجام دادند زیرا می خواستند جلوی نفوذ اسلام را گرفته و نفوذ خود را در بین مسلمانان گسترش دهند.

وی با بیان اینکه امروز غربی‌ها برضد اسلام موضع مستقیم و صریح نمی گیرند، تصریح کرد: آن ها اسلام را به شکلی تعریف می کنند که با منافع غرب سازگار باشد و افرادی را انتخاب می کنند که در بین مردم جایگاه داشته و مردم آنها را به عنوان مسلمان و پیشتاز می شناسند، اما طوری در تفکر آن ها نفوذ می کنند که نظریاتشان با اسلام ناب و اهداف انقلاب مغایرت پیدا کند و این همان تحریف در مسائل انقلابی است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان