اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. بهمن 1394 - 9:30   |   کد مطلب: 16541
رئیس ستاد انتخابات استان همدان از افزايش 137 درصدي تعداد داوطلبان دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان همدان نسبت به دوره قبل خبرداد.
افزايش 137 درصدی تعداد داوطلبان انتخابات در همدان/شرکت در انتخابات از مولفه هاي موثر برامنيت کشور

به گزارش صبح الوند، محمد ابراهيم الهي تبار در جمع داوطلبان تاييد صلاحيت شده حوزه انتخابيه همدان و فامنين با تقدير از حضور پرشور مردم استان در راهپيمايي 22 بهمن اظهار داشت: مردم با حضور در صحنه انتخابات در هفتم اسفند نيز يک بار ديگر نشان خواهند داد که پشتيبان نظام و آرمانهاي انقلاب اسلامي هستند.

وی خانواده معزز شهدا را پيشرو در حمايت از نظام اسلامي دانست و گفت: اين خانواده هاي گرانقدر همواره از اينکه عزيزان خود را در راه رضاي خدا و اسلام فدا کردند خرسند و سرافرازند.

الهی تبار با اشاره به برنامه هاي متنوعي که با حضور پر شور مردم طي سالجاري  در استان رقم خورد يادآور شد: سفر رياست جمهوري و تشييع با شکوه سردار شهيد همداني نيز شاهد حضور گسترده مردم همدان در صحنه بوديم که بازتاب آن را در عرصه بين المللي شاهد بوديم.

وی از افزايش 137 درصدي تعداد داوطلبان دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان همدان نسبت به دوره قبل خبرداد و افزود: حضور 296 داوطلب در عرصه انتخابات استان را به فال نيک مي گيريم و اعتقاد داريم نقطه مثبتي براي حضور حداکثري مردم است.

معاون سياسي امنيتي استانداري همدان خواستار توجه داوطلبان به رعايت قانون در عرصه انتخابات شد و گفت: مجريان انتخابات نيز امانتدار راي مردمند و افکار عمومي درباره رفتار انتخاباتي داوطلبان و مجريان قضاوت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: همه بايد اين موضوع را مد نظر داشته باشند که تا حد امکان ارتباط بين مردم و نظام را افزايش و فاصله ها را کاهش دهيم تا ايجاد اعتماد اجتماعي از نفوذ دشمنان نظام جلوگيري کنيم.

الهی تبار مشارکت مردم در انتخابات و اثر گذاري برسرنوشت خويش را از مولفه هاي موثر برامنيت کشور دانست و افزود: ما در کشور با حمايت و حضور مردم در همه صحنه ها از يک امنيت  پايدار برخورداريم.

وی گفت: هر اقدامي که به بهانه  فعاليتهاي انتخاباتي بتواند مسايل امنيتي ما را تحت الشعاع قرار دهد پذيرفتني نيست و با قبل از اينکه به يک چالش امنيتي تبديل شود با آن برخورد مي کنيم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان صداقت در گفتار و رفتار را يک اصل مهم در تبليغات انتخاباتي دانست و اظهار کرد: داوطلبان بايد در تبليغات انتخاباتي به بيان مزيتها و دنبال اثبات خودشان باشند تا اعتماد مردم نيز خدشه دار نشود.

وی از داوطلبان به خاطر حضور و قرار دادن خود در معرض راي مردم و گرم کردن فضاي انتخابات در استان تقدير کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان