اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. بهمن 1394 - 11:10   |   کد مطلب: 16539
فرماندار همدان گفت: ضرورت تمکين به نتيجه انتخابات از سوي داوطلبان امری ضروري است.
داوطلبان بعد از اعلام نتایج انتخابات به قانون تمکین کنند

به گزارش صبح الوند، نشست هماهنگي ستاد انتخابات شهرستان همدان با داوطلبان دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه همدان و فامنين  و نمايندگان داوطلبان پنجمين دوره انتخابات خبرگان در استان برگزار شد.

فرماندار شهرستان همدان در اين نشست از طي فرايندهاي پيش بيني شده انتخابات و ايجاد آمادگي هاي لازم تا اين مقطع از انتخابات در ستاد انتخابات شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بسترهاي لازم براي برگزاري انتخابات باشکوه و حضور حداکثري مردم در صحنه فراهم شده است.

علی تعالی با اشاره به بکارگيري بيش از 6هزار نفر عوامل اجرايي در برگزاري انتخابات در سطح ستاد انتخابات اين شهرستان گفت: با برگزاري نشستهاي آموزشي و توجيهي همه عوامل برگزاري انتخابات با شرح وظابف خود آشنا شده اند و زيرساختهاي لازم نيز بدين منظور مهيا شده است.

وی با اشاره به برخي از سوابق تجربه شده در دوره هاي قبلي انتخابات در شهرستان يادآور شد: بررسي ها حاکي از برگزاري انتخاباتهايي آرام و بي تنش در استان بوده که اميدواريم با حضور داوطلبان فرهيخته در اين دوره نيز همچنان شاهد حضور  با شکوه مردم در صحنه و حماسه ملي افتخار آميز در پايان کار انتخابات باشيم.

تعالی اظهار کرد: با بي طرفي کامل اين اطمينان را به مردم و داوطلبان مي دهيم که مجريان انتخابات ضمن  رعايت مر قانون و انجام وظايف قانوني تعيين شده صرفا جمع آوري و امانت داري  راي مردم را انجام مي دهند.

وی با اعلام آمادگي بعمل آمده و پيش بيني و تجهيز شعب اخذ راي در سطح شهرستان تاکيد کرد : اميدواريم در فضاي قبل،حين و بعد از انتخابات داوطلبان همکاري لازم را با ستاد انتخابات داشته باشند و با رعايت موارد قانوني پيش بيني شده عوامل فعال انتخاباتي خود را بخوبي توجيه و کنترل نمايند.

فرماندار همدان با اشاره به تعدد داوطلبان انتخابات در مرکز استان افزود: اين مهم نظم و همکاري بيشتري را از سوي داوطلبان و فعالان ستادهاي تبليغاتي آنها مي طلبد.

وی فعاليتهاي تبليغاتي داوطلبان را موثر در ايجاد شور و نشاط در فضاي انتخابات دانست و گفت: به هيج وجه بدنبال جلوگيري از اين فضا در عرصه انتخابات نيستيم و اعتقاد داريم با رعايت و احترام به قانون اين فضا در حضور حداکثري مردم موثر است.

تعالی ضرورت تمکين به نتيجه انتخابات از سوي داوطلبان را ضروري خواند و اظهار کرد: با رعايت اخلاق انتخاباتي بايد نتيجه راي مردم براي همه داوطلبان محترم شمرده شود و اگر اعتراضي به موضوعي نيز مد نظر داوطلبي است از راهکارهاي قانوني پيگيري نمايد.

در ادامه اين نشست نمايندگاني از اداره کل اطلاعات و هيات نظارت استان توصيه هاي مربوطه را به داوطلبان گوشزد کردند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان