اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. بهمن 1394 - 15:41   |   کد مطلب: 16519
نماینده مردم تهران در مجلس: اولویت اصلی و برنامه مدون اصولگرایان در آینده رفع رکودی است که در کشور حاکم شده است که در دوهفته اینده بخش های مختلف آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رفع رکود، اولویت اصلی برنامه اصولگرایان در مجلس آینده/ ناکارامدی اقتصادی بزرگترین آسیبی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند

به گزارش صبح الوند، بذر پاش در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره برنامه اصولگرایان در انتخابات آتی گفت: خوشبختانه ائتلاف اصلی اصولگرایان اعلام شده و ما با برنامه کامل حضور خواهیم داشت.

وی همچنین در ادامه افزود: اولویت اصلی و برنامه مدون اصولگرایان در آینده رفع رکودی است که در کشور حاکم شده است که در دوهفته اینده بخش های مختلف آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس در رابطه با برنامه اصلاح طلبان و همچنین احتمال تکرار مجدد مجلسی مانند پارلمان ششم اظهار کرد: بالاخره تلاش چیز خوبی است و آرزو داشتن اشکال ندارد. این مردم هستند که انتخاب می کنند و ما نمی توانیم به جای آنها اظهار نظر کنیم.

بذرپاش در پایان به مهمترین آسیبی که نظام را تهدید می کند اشاره کرد و گفت: ناکارآمدی اقتصادی بزرگترین آسیب است که مردم با آن دست و پنجه نرم می کند و انشاالله در مجلس بعدی مفصل با آن برخورد خواهیم کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان