اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. بهمن 1394 - 15:38   |   کد مطلب: 16518
علی مطهری در پاسخ به پرسش خبرنگار دانا مبنی بر اینکه " درحالی که شما داعیه‌ی مبارزه با فساد اقتصادی را دارید، چرا شخصی مثل الیاس حضرتی که سابقه دریافت پول از برخی از مفسدان اقتصادی را دارد در لیست حزب صدای ملت قرار دارد؟" گفت: من خودم راجع به این موضوع تحقیق کرده‌ام و آنقدرمهم نبوده است.
پول گرفتن "حضرتی" از مفسدان اقتصادی آنقدر مهم نبود/دلیل حضور کرباسچی در فعالیت‌های انتخاباتی را از خودش بپرسید

به گزارش صبح الوند، علی مطهری عضو لیست انتخاباتی حزب صدای ملت در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به این سوال که " درحالی که شما داعیه‌ی مبارزه با فساد اقتصادی را دارید، چرا شخصی مثل الیاس حضرتی که سابقه دریافت پول از برخی از مفسدان اقتصادی را دارد در لیست حزب صدای ملت قرار دارد؟" گفت: من خودم راجع به این موضوع تحقیق کرده‌ام و آنقدرمهم نبوده است.

وی افزود: ظاهرا این موضوع پولی بوده که به صورت وام گرفته شده و بعدا هم برگردانده شده و اگر مهم بود این افراد مورد تایید شورای نگهبان قرار نمی‌گرفتند.

مطهری در پاسخ به این سوال که "براساس برخی از اخبار شما قرار است در لیست اصلاح‌طلبان هم حضور داشته باشید، چرا شخصی مثل آقای کرباسچی که سابقه فساد اقتصادی دارد، در مرکز فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان فعالیت می‌کند؟" اظهار داشت: این را از خود ایشان باید بپرسید.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان