اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. بهمن 1394 - 13:21   |   کد مطلب: 16484
کوشکی گفت: باید حامیان لیست انتخاباتی برای مردم معرفی شوند و گفته شود یک فرد که از عوامل اصلی تهیه فهرست اصلاح طلبان است چه سابقه ای داشته و مشروح دادگاه و جرم های مرتکب شده و ثابت شده اش بیان شود.
مشروح دادگاه و جرم های مسئول تهیه لیست انتخاباتی اصلاح طلبان منتشر شود/ مردم ازپیشینه افراد بد سابقه حامی لیست اصلاح طلبان باید مطلع شوند

به گزارش صبح الوند، محمد صادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری ثامن و در واکنش به بسته شدن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان توسط کرباسچی فردی که به عنوان مبدع رسوخ فساد سازمان یافته به بدنه سیاسی کشورشناخته شده است اظهار داشت: اینکه هوادارن و حامیان  چهره های شاخص هر جناحی  چه سابقه ای دارند کمک مهمی برای شناخت آن جناح و یا لیستی که توسط آن جناح برای انتخابات بسته می شود می کند .

وی بیان داشت: اگر در بین حامیان و چهره های شاخص  یک جناحی فردی حضور داشته باشد که سابقه فساد اقتصادی داشته باشد و به خاطر فساد اقتصادی محکوم شده باشد و مجازات آن را هم طی کرده باشد  قاعدتا این مسئله نشان می دهد که نگاه آن جناح به مسئله فساد اقتصادی چه نگاهی است، و در نهایت این مردم هستند که می توانند شناخت و قضاوت را داشته باشند وظیفه رسانه ها هم اطلاع رسانی در این زمینه است.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: اگر یک  جناحی از وجود چهرهایی که دارای سوء سابقه از نظر قضائی هستند و به عنوان مجرم جرمشان در دادگاه اثبات  شده به عنوان  چهره شاخص خودش استفاده می کند  نشان دهنده  میزان پایبندی آن مجموعه  به قانون است.

کوشکی در پاسخ به این سوال که بسته شدن لیست اصلاح طلبان توسط یک مفسد اقتصادی نشان دهنده چیست؟ گفت: این نشان دهنده آن است که آن مجموعه چقدر صلاحیت  اداره کشور را دارد و  توانایی مقابله با فساد و فساد اقتصادی را به عنوان یکی از معضلات کشور  را دارد،باید حامیان لیست انتخاباتی برای مردم معرفی شوند و گفته شود یک فرد که از عوامل اصلی تهیه فهرست اصلاح طلبان است چه سابقه ای داشته و مشروح دادگاه و جرم های مرتکب شده و ثابت شده اش بیان شود، زیرا انتشار آنها برای روی افرادی که ممکن است به چنین لیست هایی رای دهند تاثیر داشته باشد زیرا ممکن است مردم از افراد بد سابقه چنین لیست هایی بی خبرباشند.

وی در پاسخ به این سوال که ریشه فساداقتصادی در کشور کجاست و چرا اصلاح طلبان آن را به زمان دولت نهم و دهم نسبت می دهند؟ گفت:  فراموش نکنیم که احمدی نژاد استاندار نمونه دولت آقای  هاشمی بود  اگر وی مدیریتی نیز آموخته در دولت آقای هاشمی آموخته  اگر در دولت احمدی نژاد مفاسد مالی  وجود داشته باید بررسی کنیم وی در کدام مکتب شاگرد اول  شده است! احمدی نژاد در زمان هاشمی مورد تقدیر خاصی  قرار گرفت آن هم زمانی که چهرهایی مانند مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران  و جهانگیری معاون اول فعلی، استاندار بودند.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی دولت آقای هاشمی فساد اقتصادی را یک امر عادی برای  مدیران  می داند و آن را نهادینه می کند  طبیعی است استاندار نمونه این دولت هم وقتی  رئیس جمهور شد فساد اقتصادی در دولتش و جود داشته باشد، وقتی یک مسئله رخ می دهد  بایدبه ریشه و زمینه های آن توجه کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان