اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1394 - 0:13   |   کد مطلب: 16369
نمایندگان مجلس با انتقاد از در خواست آمریکایی ها برای نظارت بر انتخابات ایران، این مسئله را دخالت آشکار در امور داخلی ایران عنوان کردند و اعلام کردند اجازه دخالت در امور ایران را به هیچ دولتی نمی دهیم.
واکنش قاطعانه نمایندگان ملت به دخالت آمریکا در امور داخلی ایران؛ اجازه دخالت در امور داخلی ایران را به هیچ کسی نمی دهیم

به گزارش صبح الوند به نقل از  " پایگاه اطلاع رسانی بوتیا " چند روز پیش سه عضو مجلس نمایندگان آمریکا برای سفر به ایران و نظارت مستقیم بر انتخابات مجلس ایران، از دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن، درخواست ویزا کردند.

این در حالی است که آمریکایی‌ها در انتخابات قبلی ایران نیز پروژه ی "نظارت بر انتخابات ایران" را تعقیب کرده و از داخل نیز برخی از واداده ها و دلبسته های  سیاسی در بین مسئولین رده بالای نظام به عنوان جاده صاف کن نفوذ غرب از خط نظارت بر انتخابات سخن گفته و برای تحقق این هدف آمریکایی ها تلاش می کردند.

در همین رابطه چند تن از نمایندگان مجلس با انتقاد از در خواست آمریکایی ها برای نظارت بر انتخابات ایران، این مسئله را دخالت آشکار در امور داخلی ایران عنوان کردند.

اجازه دخالت در امور داخلی ایران را به هیچ کسی نمی دهیم

محمد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار " پایگاه اطلاع رسانی بوتیا " گفت: آمریکایی ها که مدعی نظارت درست هستند، بهتر است بر انتخابات آمریکا نظارت درستی داشته باشند، در ایران نیاز به حضور هیچ کسی نیست و هیچ کسی هم نمی تواند در انتخابات ایران فضولی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: دستگاه های نظارتی به اندازه کافی در ایران  وجود دارد، مردم هم به این دستگاه ها اعتماد دارند و در نهایت ملت ایران هستند که تصمیم می گیرند .

اسماعیلی با بیان اینکه آمریکایی اگر می توانند در انتخابات خود نظارت کنند، عنوان کرد: ما به هیچ احد الناس و دولتی اجازه دخالت در امور داخلی ایران را نمی دهیم چه برسد به آمریکایی ها که به عنوان دشمن درجه یک ملت ایران چنین درخواستی دارند، آن ها نه چنین لیاقتی را دارند و نه ملت ایران چنین حقی را به آن ها می دهند.

آمریکا  پاسخگوی حمایت خود از رژیم غیر دموکراتیک عربستان باشد

محمد آصفری در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگار " بوتیا " اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران مستقل است و در بحث انتخابات و سایر امور داخلی به هیچ کسی اجازه نمی دهد که دخالتی داشته باشند.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: دولت آمریکا به جای اینکه در انتخابات ایران دخالت کند پاسخگوی این باشد که امروز در کشورهای هم پیمان خود مثل عربستان سعودی در عمر چند ده ساله خود هیچ انتخاباتی برگزار نشده است و مردم حق اعلام نظر و عقیده خود را ندارند.

آصفری تاکید کرد: آمریکا بهتر است به جای مطرح کردن این مسائل پاسخگوی مسائل داخلی خود باشد که بیش از 300 هزار دوربین در جای جای آمریکا نصب است و مسائل و رفتار مردم آمریکا را زیر ذره بین خود دارند و مردم نمی توانند درباره مسائل خودآزادانه تصمیم گیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز ایران با افتخار اعلام می کند که تمام مسئولیت ها در جمهوری اسلامی ایران از انتخاب رهبری که به صورت غیر مستقیم از طریق خبرگان رهبری صورت می گیرد تا انتخاب ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط مردم  و به صورت آزادانه انتخاب می شود.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی مجلس اذعان داشت: ما اجازه دخالت هیچ کشوری در امور داخلی انتخابات ایران را نمی دهیم به ویژه آمریکایی که امروز مظهر دیکتاتوری و استکبار در منطقه است.

فتنه گران 88 راه حل مشکلات کشور را کمک گرفتن از غرب می دانند

نصر الله پژمان فر در گفت و گو با خبرنگار " بوتیا " با انتقاد از دخالت نمایندگان مجلس آمریکا در امور داخلی ایران، اظهار کرد: قبل از انقلاب جریان وابستگی به غرب به شدت به عنوان یک جریان ارزشی وجود داشت و همه کسانی که این ارتباط را داشتند تلاش می کردند وابستگی بیشتر خود و نظارت بیشتر جریان های استکباری را برای خودشان داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: بسیاری از کشورهای غربی افتخار می کردند که ژاندارم منطقه هستند و پایگاه بیشتر نظامی در کشور ایران ایران دارند.

پژمان فر تصریح کرد: یکی از ثمرات و ارمغان هایی که انقلاب اسلامی برای ملت ایران آورد استقلال بود که بتوانیم در مسیر استقلال چه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گام برداریم.

وی بیان کرد: امروز خیلی ها تلاش دارند برای حل همه مشکلاتی که در کشور پیش می آید با گذشت حدود 2 سال و نیم از عمر دولت به دلیل ضعف ها و ناتوانی هایی که در مسیر اجرا دارند به جای پیگیری راه حل آن ها در داخل، چاره کار را در کمک ها و دخالت های جریان غرب پیگیری می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز داشت: با توجه به جریان فتنه 88 که فتنه گران تلاش کردند تا راه نفوذ جریان غرب را برای نظارت در انتخابات باز کنند و آن ها را به عنوان حکم برای بررسی موضوع انتخاب کنند امروز هم همان جریان فتنه 88 دارد کلید می خورد.

پژمان فر خاطر نشان کرد: در واقع با حضور جریان های استکباری آن هم افراد حقوقی و سناتور های آمریکا در جریان انتخابات ایران و شیطنت هایی که ممکن است برخی از جریان های داخلی داشته باشند امکان ظهور فتنه جدیدی وجود دارد.

وی تاکید کرد: این مسئله نشان می دهد که خیلی از جریان ها، سازماندهی شده و خود را برای یک سری شیطنت هایی که در سال 88 اتفاق افتاد آماده کردند و در این راستا با حضور نمایندگان مجلس آمریکا زمینه را برای جریان فشار بر روی حاکمیت فراهم می کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان