اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. بهمن 1394 - 8:32   |   کد مطلب: 16034
فرماندار همدان خواستار دقت نظر نمايندگان فرماندار به همه امور شعبه اخذ راي شد و گفت: مراقب باشيد تحت تاثير هر اطلاعاتي که به شما ميرسد قرار نگيريد و ضمن بررسي صحت و سقم آن با آرامش موضوع را مديريت کنيد.
نمايندگان فرماندار در شعب اخذ رای به وظايف خود اشراف کامل داشته باشند

به گزارش صبح الوند، علی تعالی در اولين نشست آموزشي و توجيهي ويژه نمايندگان فرماندار در شعب اخذ راي اظهار داشت: دو انتخابات سرنوشت ساز پيش رو داريم که تمام رسانه هاي دنيا اين انتخابات را از نظر کمي و کيفي رصد مي کنند.

وی گفت: انتخابات يکي از افتخارات در نظام جمهوري اسلامي ايران و تبلور واقعي دموکراسي است که به جرات مي توان گفت چنين انتخاباتي از حيث و مجموعه قوانيني که در اين راستا در کشور ما وجود دارد تصريح کرد : همه دستگاههاي اجرايي براي برگزاري يک انتخابات بي نقص و باشکوه طبق قانون ملزم به همکاري بي قيد و شرط هستند و اين ناشي از توجه نظام به آرائ مردم  دارد.

تعالی همچنين با بيان اينکه مجريان انتخابات طي ديدار اخير از منويات رهبري و فرمايشات رياست جمهوري در امر انتخابات بهره مند شدند اظهار کرد : مجريان انتخابات وظيفه قانوني و شرعي در قبال راي مردم دارند و قصور در حق الناس جبرانش بسيار سخت است.

وی افزود : نمايندگان فرماندار بايد دقت و وسواس به خرج دهند تا تمام وظايف قانوني خود را بدرستي انجام دهند و بدانند در مديريت يکروزه در شعب اخذ راي به لحاظ اهميت به اندازه يک مديريت يکساله مسوليت متوجه آنهاست.

فرماندار همدان با اشاره به لزوم بهره گيري از نشستهاي آموزشي و توجيهي و رفع ابهامات در اين نشستها تاکيد کرد و گفت: نمايندگان فرماندار در شعب اخذ راي بايد نسبت به وظايف خود اشراف کامل داشته باشند.

وی خواستار دقت نظر نمايندگان فرماندار به همه امور شعبه اخذ راي شد و اظهار کرد: مراقب باشيد تحت تاثير هر اطلاعاتي که به شما ميرسد قرار نگيريد و ضمن بررسي صحت و سقم آن با آرامش موضوع را مديريت کنيد.

تعالی با بيان اينکه شمارش آراء و تنظيم صورتجلسات پاياني در شعب اخذ راي در کار شما بسيار با اهميت است افزود: کار شما در اين مرحله مانند باغباني است که ثمر باغ خود را مي خواهد و اهميت آن مضاعف است.

در ادامه اين نشست نمايندگان فرماندار با شرح وظايف قانوني خود، نحوه تنظيم صورتجلسه پاياني و نحوه پلمب صندوق اخذ راي آشنا شدند.

ستاد انتخابات شهرستان همدان سه دوره آموزشي و توجيهي تا قبل از انتخابات براي نمايندگان فرماندار پيش بيني کرده است است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان