اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. دى 1394 - 12:05   |   کد مطلب: 15601
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع):
شهادت آیت‌الله النمر، باعث نابودی‌ آل سعود خواهد شد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: آل سعود با شهادت آیت‌الله النمر، روند سقوط خود را تسریع بخشید، وگرنه ما معتقدیم «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد و هر روز بالنده‌تر از قبل خواهد شد».
شهادت آیت‌الله النمر، باعث نابودی‌ آل سعود خواهد شد

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام محمد رضوی راد، ضمن عرض تسلیت به مسلمانان جهان به‌ویژه حوزه‌های علمیه به خاطر شهادت آیت‌الله نمر باقرأمین‌النمر اظهار کرد: این عالم فرزانه، مبارز بزرگی بود که در راه ترویج دین مبین اسلام و گرایش مردم به مکتب تشیع خدمات بزرگی انجام داد.

وی جنایت آل سعود در اعدام آیت‌الله النمر و 47 نفر از شیعیان عربستان را نابخشودنی دانست و ادامه داد: رژیم منحوس آل سعود با این اقدام، روند سقوط و نابودی خود را تسریع بخشید، وگرنه ما معتقدیم «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد و هر روز بالنده‌تر از قبل خواهد شد».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه مکتب اهل بیت (ع) در طول تاریخ به واسطه شهادت زنده مانده است، افزود: به طور حتم از خون پاک آیت‌الله النمر، مبارزان بزرگی در عربستان پرورش خواهند یافت و برای نابودی آل سعود اقدام خواهند کرد.

وی تأکید کرد: عربستان سعودی با جنایات خود در منطقه، ثابت کرده که به هیچ مرام و مسلکی پایبند نیست و فقط نام «اسلام» را یدک می‌کشد.

رضوی همراهی آل سعود با جبهه باطل را مسجل دانست و ادامه داد: خط فکری این رژیم سفاک از سوی اسرائیل و آمریکا مشخص می‎شود.

وی افزود: معتقدیم به‌زودی خون آیت‌الله النمر، جوششی را در جهان اسلام ایجاد خواهد کرد که عاملان این جنایت مجازات شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از علمای شیعی و سنی خواست نسبت به اعدام آیت‌الله النمر اعلام موضع کرده و در مقابل جنایات آل سعود سکوت نکنند.

وی با اشاره به صدور اطلاعیه‌ای از سوی جمعی از علمای جهان اسلام، آن را اقدامی در خور توجه دانست و ادامه داد: البته همه مسلمانان از شیعیان گرفته تا اهل تسنن، باید در مقابل این اقدام غیراسلامی و غیرانسانی موضع‌گیری کنند.

رضوی ضمن اینکه از وزارت امور خارجه کشورمان خواست این جنایت را محکوم کند، گفت: دیگر سکوت در مقابل آل سعود جایز نیست زیرا سران آن، کار را به جایی رسانده‌اند که تحمل و صبر ما سر آمده است.

وی با بیان اینکه وزارت امور خارجه باید از طریق مجامع بین‎المللی به‌ویژه سازمان کنفرانس اسلامی، اقدام وقحیانه آل سعود را محکوم کند، خواستار توجه به این امر شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان