اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. دى 1394 - 11:58   |   کد مطلب: 15599
مدیر حوزه علمیه همدان گفت: آل سعود به سرنوشت صدام و رژیم منحوس پهلوی دچار خواهد شد زیرا آن ها نیز علمای بسیاری را مظلومانه به شهادت رساندند.
سرنوشت صدام و پهلوی در انتظار آل سعود خائن/ ادامه راه شیخ نمر وظیفه هر مسلمان است

به گزارش صبح الوند، آیت ا... سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگوی اختصاصی با نافعافزود: شهادت مظلومانه عالم جلیل القدر بزرگوار آیت ا... شیخ نمر، نشانگر ترس حکومت وهابیت از بیداری اسلامی و علمای شیعه است.

وی با بیان اینکه سرنوشت بدی در انتظار آل سعود است، اظهار کرد: صدام نیز بسیاری از علمای شیعه نجف را به شهادت رساند و رژیم پهلوی نیز بسیاری از روحانیون مبارز و حق طلب را در زندان یا خارج از آن به شهادت رساند و در نهایت خون آن ها گریبانگیرشان شد.

آیت ا... موسوی اصفهانی با تسلیت شهادت این عالم جلیل القدر به محضر حضرت بقیه الاعظم(اروحنا فداه) و رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: این مرد بزرگ برای دفاع از اسلام، آزادی و عدالت به مبارزه با ظلم و ستم پرداخت و دست کم 3 بار روانه زندان شد.

وی بیان کرد: شیخ شهید نمر مانند دیگر علمای بزرگ تاریخ اسلام تا پای جان در راه دین و مبارزه با ظالمان استقامت کرد و امت اسلام باید از این شهید بزرگوار درس گرفته و راهش را ادامه دهند.

آیت ا... موسوی اصفهانی  با اشاره به دیگر جنایات آل سعود افزود: قتل عام هزاران حاجی در منا و حمله به زائران ایرانی در سال 66 از دیگر جنایات حکومت دست نشانده عربستان است که از ارباب خود آمریکا دستور می گیرند.

وی با تأکید بر حمایت از مظلومان و مخالفت با ظالمان اعلام کرد: امروز مسلمانان وظیفه دارند تا با برگزاری تجمع و انتشار بیانیه نسبت به اعدام شیخ نمر، واکنش نشان داده و از آزادی خواهی و عدالت خواهی حمایت کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان