اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. دى 1394 - 10:01   |   کد مطلب: 15566
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال، بیش از 5 میلیارد تومان برای این تیم در نظر گرفته شده بود، اما با این وجود جایگاه تیم رضایت‌‌بخش نیست.
تیم پاس با 5 میلیارد تومان هزینه هنوز در انتهای جدول است

به گزارش صبح الوند، با برگزاری مراسمی سومین سرمربی این فصل تیم دسته اولی پاس همدان معرفی شد؛ یکی از اتفاقات جالب این معارفه این بود که این تیم تنها با گذشت 20 هفته سومین سرمربی خود را تجربه می‌کند که در دنیای حرفه‌ای فوتبال عجیب است؛ اما در همدان این موضوع صورت گرفت.

این روزها پاسی‌ها در تعطیلات نیم‌فصل لیگ دسته یک، تغییرات خود را از سرمربی آغاز کردند تا ناکامی‌های دور رفت را جبران کنند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در این مراسم با اشاره به وضعیت نامطلوب پاس در دور رفت و نیم‌فصل در جدول اظهار کرد: ما در دور رفت فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم.

حسن عزیزی افزود: اگر به نمودار عملکرد باشگاه نگاه کنیم هر چند که شرایط صعود و نزولی را تجربه کردیم اما در هفته‌های پایانی توانستیم با دو پیروزی شرایط خوبی را در جدول رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران و سرمربی سابق در این فصل زحمات زیادی را کشیدند، تصریح کرد: من در شرایط بسیار بدی تیم را تحویل گرفتم و نه بازیکنان و نه سرمربی را انتخاب کردم و با انبوهی از مشکلات مالی اما توانستیم شرایط رو به رشدی را رقم بزنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان ادامه داد: ما از خبرنگاران انتظار داریم که نسبت به قبل ما را کمک کنند و با نقد منصفانه تیم شهرشان را حمایت کنند.

وی با بیان اینکه همه استان باید برای حمایت و بقا تیم پاس حمایت کنند، اضافه کرد: با همه مشکلات مالی و حواشی که در تیم وجود دارد و باید همه مسئولان استان و مردم کمک کنند تا بتوانیم ناکامی‌ها را جبران کنیم.

عزیزی یادآور شد: تیم فعلی پاس با حدود 5 میلیارد تومان بسته شده بود که با خارج کردن حدود 15 یا 16 بازیکنان بزرگسال و رده‌های پایه بیش از 2.5 میلیارد تومان برای باشگاه صرفه‌جویی کردیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط مالی که در همدان وجود دارد مثل باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران است، گفت: استقلال و پرسپولیس هم مشکلات مالی دارند اما با همه این کمبودها به دنبال جبران ناکامی‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان افزود: من در همدان حضور دارم و نمی‌گذارم بازیکن سالاری وجود داشته باشد، مسعود همامی به دلیل توهینی که به تماشاچیان همدانی کرده و برای تیم حاشیه‌ساز بوده در تیم پاس جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه با دو پیروزی که کسب کردیم شرایط بهتری در جدول پیدا کردیم و از قعر جدا شدیم، یادآور شد: پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان و شهرداری اردبیل شرایط تیم را بهبود بخشید و با استفاده از شرایط میزبانی می‌توانیم با برد داماش در همدان تا میانه جدول صعود کنیم.

عزیزی اضافه کرد: محمدی از بین مربیان زیادی انتخاب شده و با وجود اینکه اصالت ملایری دارد با عرقی که دارد می‌تواند به تیم استان کمک کند.

وی ادامه داد: امیدواریم که با حضور هواداران در دور برگشت بتوانیم جبران دور رفت را داشته باشیم.

تا پایان هفته 20 لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران تیم فوتبال دسته اولی پاس همدان با کسب 20 امتیاز و تفاضل کمتر در رده هفدهم جدول 20 تیمی این رقابت‌ها قرار گرفته است.

پاس در چارچوب هفته بیست و یکم جام آزادگان روز پنج‌شنبه 24 دی ماه جاری در ورزشگاه شهدای قدس همدان باید از تیم داماش گیلان پذیرایی کند.

منبع: فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان