اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. دى 1394 - 0:18   |   کد مطلب: 15546
رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر همدان:
اولويت مديريت شهري گسترش ورزش محلات است
رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر همدان گفت: اولويت مديريت شهري گسترش ورزش محلات است.
اولويت مديريت شهري گسترش ورزش محلات است

به گزارش صبح الوند، علي رضايي در جلسه كميسيون فرهنگي و اجتماعي شورا با بيان اين مطلب افزود: توجه به ورزش محلات از اولويت‌هاي كاري مديريت شهري است و بايد اين ورزش در تمامي محلات و مناطق مختلف شهر توسعه يابد.

رضايي با تأكيد بر احداث مجموعه‌هاي فرهنگي ورزشي در چهار منطقه شهر همدان اضافه كرد: لازم است كارهاي ورزشي پيام‌هاي فرهنگي نيز به دنبال خود داشته باشد و اين به برنامه‌ريزي مناسب نيازمند است.

وي به فعاليت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اشاره كرد و افزود: بايد عمده منابعي كه در اختيار سازمان است صرف توسعه ورزش محلات و كيفي‌سازي آن شود.

رئيس شوراي اسلامي شهر همدان هم بر ساخت مجموعه‌هاي فرهنگي ورزشي در چهار منطقه شهر همدان تأكيد كرد و گفت: لازم است اين طرح‌ها فاز به فاز اجرايي و بهره‌برداري شود.

علي‌اكبر نظري با بيان اينكه يكي از سياست‌هاي غلط تمركز ايجاد مجموعه‌هاي ورزشي تنها در يك منطقه از شهر است، افزود: بايد عدالت اجتماعي در توزيع و اجراي پروژه‌ها در سطح شهر رعايت شود و پروژه‌ها را نيز در مناطق كمتر برخوردار اجرا كرد.

رئيس كميسيون بودجه، حقوقي و امور اداري شوراي اسلامي شهر همدان هم با تأكيد بر اينكه سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري نبايد تنها به سمت قهرماني و نشان‌‌آوري حركت كند، گفت: با وجود زيرساخت‌هاي ايجاد شده بايد با برنامه‌ريزي مناسب براي بلندمدت و هدفمند حركت كرد.

حسين قراباغي اضافه كرد: با تدوين برنامه‌هاي بلندمدت نتايج بهتري براي سال‌هاي آينده به دست مي‌آيد.

قراباغي بر استفاده از نيروهاي بومي در ورزش‌هاي قهرماني تأكيد كرد و گفت: سازمان بايد با برنامه‌ريزي‌ استعداديابي را در برنامه‌هاي خود داشته باشد تا بتوان در آينده با داشتن نيروهاي حرفه‌اي ورزش‌هاي اثربخشي را انجام داد.

وي اضافه كرد: لازم است سالن‌‌هاي ورزشي كه در چهار منطقه احداث مي‌شود براي سال 95 به بهره‌برداري برسد.

عضو هيأت رئيسه شوراي اسلامي شهر همدان هم در ادامه ضمن تشكر از معاونت فرهنگي و اجتماعي و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گفت: ضروري است براي اجراي چهار مجموعه فرهنگي ورزشي در سطح شهر براي سال 95 بودجه مناسبي تخصيص يابد.

رضا غلامي‌خجسته اضافه كرد: در راستاي توسعه ورزش محلات توجه به حوزه ورزش و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري همدان ضروري است.

گفتني است، در اين جلسه ضمن بررسي عملكرد سال 94 سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري همدان برنامه‌هاي پيشنهادي سال 95 اين سازمان نيز توسط مديرعامل سازمان بيان شد

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان