اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آذر 1394 - 9:26   |   کد مطلب: 15064
رهبر عالی ایران، آیت‌الله علی خامنه‌ای در نامه‌ای اسرائیل را متهم به انجام «بدترین نوع تروریسم در شصت سال گذشته» کرده و اقدامات اسرائیل را بسیار «وحشیانه‌تر» از حملات تروریستی پاریس اعلام داشتند.
تایمز آف اسرائیل: آیت‌الله خامنه‌ای اسرائیل را وحشی‌تر از تروریست‌های پاریس خواند/ شهرک‌سازی اسرائیل نشان از قساوت این رژیم دارد

به گزارش صبح الوند به نقل از سناباد نیوز، روزنامه اسرائیلی تایمز آف اسرائیل در واکنش به نامه رمقام معظم رهبری به جوانان غرب نوشت: رهبر عالی ایران، آیت‌الله علی خامنه‌ای در نامه‌ای اسرائیل را متهم به انجام «بدترین نوع تروریسم در شصت سال گذشته» کرده و اقدامات اسرائیل را بسیار «وحشیانه‌تر» از حملات تروریستی پاریس اعلام داشتند.

در نامه رهبر عالی ایران به جوانان غربی در پی حملات پاریس، ایشان هیچ اقدامی را خشن‌تر و بی‌رحمانه‌تر از شهرک‌سازی اسرائیل نشمردند.

ایشان در این نامه آوردند: «اگر مردم اروپا اکنون چند روزی در خانه‌های خود پناه می‌گیرند و از حضور در مجامع و مراکز پرجمعیّت پرهیز می‌کنند، یک خانواده‌ی فلسطینی ده‌ها سال است که حتّی در خانه‌ی خود از ماشین کشتار و تخریب رژیم صهیونیست در امان نیست».

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان