اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آذر 1394 - 8:12   |   کد مطلب: 15030
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد:
برپایی 20 موکب‌ پذیرایی در راه بازگشت زائران اربعین حسینی در همدان
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی و با همکاری استانداری همدان، فرمانداری ها، هلال احمر، شهرداری، سپاه، بسیج و دیگر دستگاه های اجرایی استان 20 موکب جهت پذیرایی از زوار برپا خواهد شد.
برپایی 20 موکب‌ پذیرایی در راه بازگشت زائران اربعین حسینی در همدان

به گزارش صبح الوند، سرگرد پاسدار علی بقایی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی از روز چهارشنبه به کشور اظهار داشت: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی با تلاش مردم و مسئولان از سراسر همدان و با برپایی موکب‌های متعدد در مسیر بازگشت زوار حسینی در حال انجام است.

وی گفت: در مسیر بازگشت زائران از مرز مهران، در مسیرهای کنگاور تا اسدآباد، سه راهی کنگاور - تویسرکان - نهاوند، گردنه اسدآباد، مسیر اسدآباد تا بهار، بهار تا مریانج، مریانج تا همدان، سه ورودی اصلی شهر همدان شامل میدان کربلا، میدان سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی(فرودگاه) و میدان امام حسن مجتبی(ع)، مسیر کرمانشاه نهاوند، مسیرهای ملایر و قهاوند  به سمت استان های قم و مرکزی، مسیرهای کبودرآهنگ، فامنین و رزن به سمت استان های مرکز و شمالی کشور و آزاد راه همدان - ساوه موکب‌های متعددی به صورت مردمی، خدمات مختلف رفاهی را در اختیار زائرانی که از این مسیر عبور می‌کنند، قرار می‌دهند.

بقایی اظهار کرد: در حال حاضر هم چندین موکب شهرستانی و محلی در مسیر عبور زوار به سمت مرز مهران در همه نقاط استان همدان مستقرند و همچنان در حال خدمات‌رسانی به زائران عزیز هستند.

وی افزود: کلیه دستگاه اجرایی و خدمات رسان همدان از هم‌ اکنون آمادگی کامل جهت برگشت زائران را دارند و همه دستگاه‌ها آماده باش صد در صد هستند و تمامی امکانات را برای برگشت لحاظ کردیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: تمامی تیم‌ های مرتبط درکمپ‌های خود مستقر هستند تا تمامی تمهیدات امنیتی، بهداشتی، درمانی و تغذیه برای مردم لحاظ شود تا به امید خدا مشکلی برای زائران اربعین در مسیر بازگشت پیش نیاید.

وی اظهار کرد: از چند هفته پیش ستادي تحت‌ عنوان ستاد مرکزي اربعين در استانداری همدان تشکيل‌ شده است و از شش کميته توسعه زيرساخت‌ها، اسکان و اعزام، تغذيه و تدارکات، فرهنگي، بهداشت و درمان و کميته اطلاع‌رساني تشکيل‌شده است.

بقایی افزود: همه دست‌اندرکاران و مسئولان مربوطه در استان همدان در بازگشت زائران به کشور همانند روزهای اعزام به پیاده روی اربعین آماده خدمات‌رسانی هستند.

خبرنگار: ی. مسعودیان

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان