اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آذر 1394 - 0:14   |   کد مطلب: 15015
سردار سلامی گفت: با تلاش های نهادهای امنیتی، انتظامی و سپاه اشراف اطلاعاتی خوب و کافی در مرز وجود داشته و امنیت برای زائران در کل کشور برقرار است.
امنیت کامل در مرزهای کشور برای زوار اربعین برقرار است

به گزارش صبح الوند، جانشین ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با ایلام بیدار مستقر در مرز مهران مرز مهران را امن دانست و گفت: الحمدالله با تلاش های نهادهای امنیتی، انتظامی و سپاه اشراف اطلاعاتی خوب و کافی در مرز وجود داشته و امنیت برای زائران در کل کشور برقرار است.

وی اظهار کرد: براساس گزارشات دریافتی در آنسوی مرز در کشور عراق نیز مشکل خاصی وجود نداشته و تسلط اطلاعاتی کافی وجود دارد.

جانشین ستاد کل سپاه افزود: همه مجموعه ها در تلاش هستند تا ضمن ایجاد امنیت لازم تکریم و احترام زوار آنگونه که شایسته آنها بوده ایجاد شود.

سردار سلامی با شاره به خدمات انجام گرفته در مرز مهران تصریح کرد: سپاه با تمام توان در حال خدمات رسانی به زوار بوده و در مرز مهران با ایجاد اردوگاهی شش هزار نفری، بیمارستان صحرایی و همچنین تدارک صدها دستگاه خودرو ترابری در هر لحظه از شبانه روز برای آسودگی این عزیزان تلاش می کند.

وی در خصوص امکانات زیر ساختی مهران اظهار داشت: ازدحام و استقبال چشمگیر مردم به گونه ای بوده که روند خدمت رسانی را با مشکل مواجه کرده و البته همه در تلاشند این مشکلات به حداقل ممکن برسد.

جانشین ستاد کل سپاه افزود: موضوع زوار در مهران یک پدیده دائمی و همیشگی بوده و می طلب که مسئولان استان برای ایجاد زیرساخت های لازم تلاش نمایند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان