اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آذر 1394 - 13:17   |   کد مطلب: 14978
تاکید رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان:
نقش مدیریت شهری در ایجاد تحول فرهنگی و اجتماعی
اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از روند اجرای پروژه فرهنگسرای ولایت خضر بازید کردند.
نقش مدیریت شهری در ایجاد تحول فرهنگی و اجتماعی

به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر همدان، در این بازدید رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا ضمن تشکر از زحمات شهرداری و دست اندرکاران اجرای پروژه فرهنگسرای ولایت گفت: در حال حاضر فرهنگسرای ولایت از پیشرفت بالای 86 درصد برخودار است.

 انتظار می رود با کمک شهرداری این طرح هر چه سریعتر تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

علی رضایی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه های فرهنگی اظهار کرد: ظرفیت های نرم افزاری مهمتر از ساختمان و بنا است که می تواند تحول فرهنگی و اجتماعی در منطقه ایجاد کند و با پیرامون خود در ارتباط باشد.

رضایی با تاکید بر محله محور، مسجد محور بودن و برنامه های فرهنگی افزود: فرهنگسرایی می تواند موفق عمل کند که بتواند با مسجد محله ، مدرسه ، بسیج و کانون فرهنگی محله و و شخصیت فرهنگی اجتماعی پیرامون خوددر ارتباط باشد چرا که با ایجاد ارتباط با محیط اطراف و پیرامون می توان به نیازهای محله پاسخ داد.

وی اضافه کرد: با رویکرد ایجاد ارتباط با محیط اطراف می توان تحول فرهنگی و اجتماعی در منطقه ایجاد کرد که نقش مدیریت شهری در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان نیز در این بازدید تاکید کرد: در اجرای پروژه ها در نقاط مختلف شهر ابتدا باید اولویتهای منطقه و محله را در نظر گرفت.

حسین قراباغی اضافه کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی در کمیته تخصیص تصمیم گرفته شد که به پروژه هایی که از بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند در اولویت قرار گیرند که فرهنگسرای ولایت نیز شامل این پروژه ها می شود.

قراباغی تاکید کرد: امید است با روند خوبی که پروژه دارد تا پایان سال شاهد بهره برداری طرح باشیم.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر همدان نیز در ضمن تشکر از شورای دور سوم و چهارم ، شهرداری جهت اجرای پروژه های فرهنگسراها گفت: لازم است شهرداری به صورت ویژه پروژه های فرهنگی را در برنامه های خود داشته باشد.

رضا غلامی خجسته با اشاره به کمبود منابع مالی افزود: تمام پروژه های فرهنگی شهرداری به دلیل کمبود بودجه تقریبا تعطیل شده اند و اما پیمانکار پروژه فرهنگسرای ولایت همچنان به کار خود ادامه داده و پروژه را به تدریج پیش می برد.

خجسته با شاره به اینکه فرهنگسرای ولایت پنج هزار متر مربع است افزو: علاوه بر احداث ساختمان فرهنگسرا لازم است ساخت مجموعه ورزشی آن نیز شروع شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان