اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مهر 1394 - 14:00   |   کد مطلب: 14074
مردم خداجو و همیشه در صحنه دارالمومنین همدان بعد از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری تظاهراتی خشم و انزجار خود را از بی تدبیری سران عربستان سعودی و کشتار حجاج در سرزمین منا اعلام کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل‌سعود سر دادند.
شعار «مرگ بر آل‌سعود خائن» نمازگزاران جمعه در همدان طنین انداز شد

به گزارش صبح الوند، مردم مومن، بصیر و همیشه در صحنه دارالمومنین با برپایی  تظاهراتی خشم و انزجار خود را از بی تدبیری سران عربستان سعودی و کشتار حجاج در سرزمین منا اعلام کرده و خواستار واگذاری امور حج به کشورهای اسلامی دیگر شدند.

در این راهپیمایی که بعد از برپایی نماز پرصلابت جمعه در مسیر حسینیه حضرت امام خمینی (ره)، خیابان پاسداران، میدان شریعتی، خیابان شریعتی و تقاطع غیر همسطح سردار شهید حسن صوفی برگزار شد، آحاد مردم مومن و وفادار همدان در حالی که پلاکاردهایی مبنی بر «آل‌سعود ننگت باد»، «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، مهدی صاحب الزمان (عج) صاحب عزاست امروزست» و دیگر مضامینی در محکومیت بی تدبیری های دولت عربستان در انجام کنگره عظیم حج و همچنین ادامه حمله به یمن فریاد «مرگ بر آمریکا»،‌ «مرگ بر رژیم صهیونیستی»، «مرگ بر آل‌‌سعود» و «مرگ بر وهابی» ‌سر دادند و خواستار مداخله جوامع جهانی و همچنین کشورهای اسلامی در پایان یافتن این فجایع و جنایات آشکار شدند.

راهپیمایان در طول مسیر با سر دادن شعارهایی نظیر "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد"، "آل‌سعود نابود است"، "سعودی جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند"، "عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، مهدی صاحب الزمان (عج) صاحب عزاست امروزست" خشم و انزجار خود را نسبت به بی تدبیری خاندان آل سعود نشان دادند.

اهالی همدان در این تظاهرات همچنین خواستار توقف فوری حملات هوایی آل‌سعود علیه مردم مسلمان یمن شدند.

تظاهرکنندگان همدانی در طول مسیر با سر دادن شعارهایی نظیر انصار الله پیروز است آل‌سعود نابود است، از مردم مظلوم یمن حمایت کردند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان