اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. شهريور 1394 - 14:44   |   کد مطلب: 13952
معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: جنایات 60 ساله ‌آمریکا علیه ایران فراموش شدنی نیست و ملت غیور و ولایتمدار ایران با دشمن شماره یک خود آمریکای جهانخوار هرگز سازش نخواهد کرد.
خواب بازگشت آمریکا به داخل ایران هرگز تعبیر نخواهد شد/پیام اصلی شهدا استکبارستیزی است

به گزارش صبح الوند، محمد جواد بیات در یادواره شهدای عملیات شهیدان رجایی و باهنر "عملیات قراویز"، اظهار داشت: اگر روزی فرهنگ ایثار و شهادت از جامعه اسلامی ما دور شود آن روز، روز مرگ و نابودی ما خواهد بود.

وی گفت: امروز دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران با ترفندها و توطئه‌های مختلف به دنبال دور کردن مردم ایران بخصوص نسل جوان از نظام، انقلاب و رهبری هستند.

بیات با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: امروز مردم و مسئولان نظام با ادامه دادن راه نورانی شهدا از رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی پشتیبانی می‌کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 59 شهید همدان در عملیات قراویز، افزود: دشمن‎ شناسی، بصیرت، دفع فتنه و استکبارستیزی منش رفتاری شهدای عزیز و گرانقدر عملیات قراویز بود.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان خطاب به همه آنهایی که امروز خواب آمریکا را می‎بینند، گفت: امنیت و آسایش امروز این کشور ارزان به دست نیامده است که بخواهیم آن را ارزان بفروشیم، بلکه پای آن، خون‌های پاک بسیاری  از جوانان این مرز و بوم ریخته شده است.

وی خطاب به سازشکاران اظهار کرد: جنایات 60 ساله ‌آمریکا علیه ایران فراموش شدنی نیست و ملت غیور و ولایتمدار ایران با دشمن شماره یک خود آمریکای جهانخوار هرگز سازش نخواهد کرد.

بیات با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم کشور، افزود: همه دنیا و سازشکاران بدانند چه توافق بشود و یا نشود این ملت هرگز قصد سازش با دشمن شماره یک خود را نخواهد داشت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان