اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. شهريور 1394 - 10:03   |   کد مطلب: 13933
معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان:
شهید آیت الله مدنی ذوب در ولایت و پاسدار آرمان های انقلاب بود
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: آیت الله مدنی، یک فرد ولایت‌مدار حقیقی بود و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی ایران و آرمان های مکتب تشیع از هیچ تهدیدی ابا نداشت.
شهید آیت الله مدنی ذوب در ولایت و پاسدار آرمان های انقلاب بود

به گزارش صبح الوند، محمد جواد بیات در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب آیت الله مدنی امام جمعه شهید همدان اظهار داشت: تبیین و تشریح ابعاد مختلف زندگی شهید محراب آیت الله مدنی (ره) عامل حفظ ارزش های ناب انقلاب اسلامی و ترویج آرمان های انقلاب و امام راحل در میان اقشار مختلف مردم جامعه به ویژه جوانان عزیز است.

وی گفت: شهيد آیت الله مدنی (ره) دارای شخصيت چند بعد بود و غائله آذربايجان را که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمده بود به خوبی مديريت و توطئه دشمنان را خنثي کرد.

بیات اظهار کرد: شهيد محراب آیت الله مدنی(ره) در هماهنگی مردم دارالمومنین همدان برای مقابله با حرکت تانک‌ ها در بهمن 57 به سمت تهران با هدف سرکوب انقلابيون، عملکرد بسیار موفقی داشت.

وی افزود: شهید آیت الله مدنی (ره) از شاگردان و مریدان مخلص امام راحل بود و در جهت شناساندن نهضت امام خمینی (ره) و آشکار کردن ظلم و ستم رژیم فاسد پهلوی فعالیت های زیادی را انجام داد.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: شهید محراب آیت الله مدنی هیچ گاه در انجام تکلیف در قبال ولایت و انقلاب احساس تردید نمی کرد و در انجام وظیفه هیچ مانعی را به رسمیت نمی شناخت و همه موانع را در مسیر آن  وظیفه قابل رفع می دانست.

وی اظهار کرد: آیت الله مدنی، یک فرد ولایت‌مدار حقیقی بود و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی ایران و آرمان های مکتب تشیع از هیچ تهدیدی ابا نداشت.

بیات افزود: شهيد مدنی (ره) شخصيتی فراملی است و مختص به همدان و يا تبريز نيست و ايشان در هر جايی که حضور يافتند منشأ خير و برکت فراوان بودند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان