اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 14:44   |   کد مطلب: 13870
دبیر هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه به دنبال اسپانسری برای تیم بانوان هستیم، گفت: محرومیت پاس قطعی نیست زیرا هنوز ابلاغی به هیئت فوتبال استان نشده است.
محرومیت تیم فوتبال پاس هنوز ابلاغ قانونی نشده است

به گزارش صبح الوند، مهدی بوجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مشکل پیش آمده برای پاس همدان اظهار کرد: شنیده‌های ما از کنار گذاشتن پاس از لیگ دسته یک، از سوی اخبار و جراید است و هنوز هیچ نامه رسمی از سوی فدراسیون در این زمینه به ما ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: تیم پاس به طور قانون می‌تواند خود را برای بازی روز پنجشنبه آماده کند زیرا هیچ منبع قانونی از فدراسیون، کتبی منع حضور پاس در لیگ را تایید نکرده است.

دبیر هیئت فوتبال استان همدان تصریح کرد: این مشکل به عقیده بنده با رایزنی حل خواهد شد و احتمالاً جای نگرانی برای پاس نخواهد بود.

وی انصراف تیم بانوان را به‌دلیل مشکلات اسپانسر دانست و افزود: هیئت فوتبال استان همدان تلاش زیادی کرد تا تیم بانوان بتواند در لیگ برتر کشور حضور پیدا کند اما در دقایق آخر با انصراف اسپانسر این تیم نتوانست نخستین مسابقه خود را برگزار کند.

بوجاریان ادامه داد: از ابتدا با مسئولان باشگاه آشیان صحبت‌هایی انجام شد و قرار بر این شد چتر حمایتی این باشگاه بر روی تیم بانوان نیز پهن شود.

وی اضافه کرد: مشکلات شخصی اسپانسر و تیمداری در لیگ استان باعث شد تا مالک باشگاه آشیان، تنها متقاضی حمایت مالی باشد و وظیفه تیمداری را به هیئت فوتبال استان محول کند.

دبیر هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه تیمداری وظیفه هیئت فوتبال نیست و ما هم نمی‌توانیم این تیم را اداره کنیم، اضافه کرد: در نتیجه اسپانسر با انصراف خود باعث بیرون ماندن تیم بانوان شد.

وی یادآور شد: به دنبال اسپانسر هستیم تا دوباره این تیم را به لیگ بانوان بازگردانیم تا خلأ تیم بانوان همدان در لیگ احساس نشود.

بوجاریان از برگزاری فستیوال مدارس فوتبال کشور خبر داد و گفت: فستیوال مدارس فوتبال کشور پنجشنبه و جمعه هفته جاری در کرج برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه هفته جاری نیز سر استعدادیاب‌های کشور جلسه‌ای را در هتل آکادمی تهران با مسئولان کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون برگزار خواهند کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان