اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. شهريور 1394 - 12:22   |   کد مطلب: 13789
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:
فعالیت یک هزار و 850 شرکت تعاونی در سطح استان همدان
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: در استان همدان هزار و 850 شرکت تعاونی فعال وجود دارد و برای فرهنگ‌سازی روحیه تعاون و همکاری باید تلاش کنند.
فعالیت یک هزار و 850 شرکت تعاونی در سطح استان همدان

به گزارش صبح الوند، مسعود اقلامی در همایش شرکت‌های تعاونی دارای قابلیت صادرات از واگذاری امور توسط دولت به بخش خصوصی اظهار داشت: در این مورد به طور جدی وارد عمل شده‌ایم؛ زیرا هر قدر واگذاری امور به بخش خصوصی بیشتر و بادقت‌تر انجام شود دولت بیشتر می‌تواند نظارت داشته باشد.

وی گفت: اما در بعضی مواقع در واگذاری‌ها دقت لازم نمی‌شود و مشکلاتی برای واحدهای خصوصی به وجود می‌آید. این واگذاری‌ها باید طوریباشد که موجب تعطیلی و رکود واحدها و کاهش فعالیت و تعدیل نیرو نشود بلکه با این کار ما در تلاشیم که کارآیی واحدها بالا برود و اشتغالزایی بیشتری صورت گیرد.

اقلامی اظهار کرد: ذهنیت مردم راجع به تعاونی‌ها خراب شده و باید فرهنگ‌سازی کنیم؛ زیرا مردم با سرمایه اندکی که دارند و به تنهایی نمی‌توانند با آن کاری انجام دهند در تعاونی‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر کارهای بزرگ انجام دهند.

وی افزود: در استان همدان هزار و 850 شرکت تعاونی فعال وجود دارد و برای فرهنگ‌سازی روحیه تعاون و همکاری باید تلاش کنند. این روحیه تعاون باید در بین خودشان وجود داشته باشد تا مردم را هم بتوانند به این سمت سوق دهند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه  اجتماعی  استان همدان گفت: شرکت‌های تعاونی باید کیفیت تولیداتشان را بالا ببرند و به برندسازی برسند؛ زیرا حضور آنها در بازارهای خارجی بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: برای اینکه تعاونی‌ها راحت‌تر بتوانند به برندسازی برسند باید چند تعاونی کوچک با همکاری هم محصولی را تولید کنند تا بتوانند وارد بازار و رقابت شوند و بتوانند جایگاه خود را پیدا کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان