اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. شهريور 1394 - 11:09   |   کد مطلب: 13786
عصر روز گذشته و همزمان با آغاز کارگاه های آموزشی دوره توانمندسازی سمن های کشور در همدان دبیران سازمان های مردم نهاد کشور با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق دبیران سازمان های مردم نهاد کشور شهدای گمنام

به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، کارگاه های آموزشی دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد کشور با حضور 80 نفر از دبیران سمن‌های 15 استان کشور از صبح دیروز در دانشگاه بوعلی سینا همدان آغاز شد.

عصر روز گذشته و همزمان با آغاز کارگاه های آموزشی دوره توانمندسازی سمن های کشور در همدان دبیران سازمان های مردم نهاد کشور با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شد، پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.

وی، تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های شهدا و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و بستن پیوند ناگسستنی با ولایت را از وظایف دینی و آرمانی همه برشمرد و اظهار داشت: ما در اینجا با شهدا عهد می بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم تا ایران اسلامی را بیش از پیش سرفراز نموده و پرچم پرافتخار کشورمان را بر فراز قله های علمی جهان به اهتزاز در آوریم.

اسدالله ربانی مهر با اشاره به اینکه ارتقای علم و دانش مهمترین رکن توسعه، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است، تاکید کرد: وظیفه اصلی ما در این برهه از زمان در قبال شهداء، تلاش علمی در جهت رسیدن به جایگاه برتر در جهان است.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین ابزارهای مقابله با جنگ نرم دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدای جنگ تحمیلی به جوانان این مرز وبوم به عنوان الگو است.

وی یادآور شد: بدون تردید موفقیت های بزرگ در عرصه های علمی، پژوهشی و فناوری حاصل ایثار و تلاش های صادقانه جوانان در دهه های گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

قرائت قرآن و ادای احترام به شهدا و نثار گل بر سر مزار شهدای دانشگاه بوعلی سینا همدان از جمله برنامه های این مراسم بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان