اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. شهريور 1394 - 0:06   |   کد مطلب: 13599
استاندار کرمانشاه احزاب اصلاح طلب را به فشار بر وزارت کشور برای انتصاب گزینه مورد نظر این حزبها در معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه دعوت کرد.
تلاشهای بی پرده برای تسلط حزبی بر بازوی اصلی اجرای انتخابات

به گزارش صبح الوند به نقل از مرصاد، درادامه نشست های سیاسی استاندار کرمانشاه با احزاب اصلاح طلب شب گذشته (یکشنبه) برخی از دبیران احزاب موسوم به اصلاح طلب با رضایی بابادی دیدار کردند.

در این دیدار که با صراحت درخواست حزبی برای انتصاب معاون سیاسی و امنتیی استانداری کرمانشاه در آستانه انتخابات مطرح می شود، حزب های فانتزی جریان اصلاحات که بر اساس اظهار نظر بسیاری از فعالان اصلاح طلبی ضریب نفوذ چندانی در میان مردم ندارند، خواهان انتصاب جعفر همتی (مشاور عالی استاندار) به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه می شوند.

استاندار کرمانشاه که به عنوان مجری اصلی انتخابات به راحتی معاونت سیاسی و امنتی خود را به عنوان بازوی مهم برگزاری انتخابات های پیش رو با اصرار احزاب اصلاح طلب به وزارت کشور پیشنهاد داده است، در این جلسه پاسخ امیدوار کننده ای به درخواست کنندگان ارائه نکرد.

وی خطاب به میهمانان حزبی خود از آنها خواسته است که در وزارت کشور پیگیر ابلاغ حکم جعفر همتی باشند چرا که وی پیشنهاد خود را داده و دیگر کار بیشتری از او بر نمی آید.

در شرایطی که انتصاب مدیران مشابه از سوی وزارت کشور در استانداری فارس و ... که بعد از موضوع معاونت سیاسی و امنیتی استاندار ی کرمانشاه مطرح و البته قبل از آن به سرانجام رسید شاید بتوان گفت که انتصاب جعفر همتی به این پست با تردید مواجه شده است.

همچنین تغییر مواضع شدید استاندار در مخالفت اولیه با انتصاب جعفر همتی، و موافقت ثانویه با ملاحظاتی از جمله حفظ موقعیت خود در جایگاه استانداریکرمانشاه و دلجویی از احزاب اصلاح طلب، به نظر می رسد وزارت کشور را با تشکیک مواجه کرده است (مشروح دلایل تغییر موضع استاندار کرمانشاه از اینجا قابل دسترسی است) 

 

اصرار عجیب و خارج از عرف اصلاح طلبها برای انتصاب جعفر همتی به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بدون تردید وجه بی طرفی استانداری در انتخابات های آینده را با علامت سوال بزرگی مواجه می کند که باید پاسخی شفاف برای آنها پیدا کرد.

 

این درحالی است که استانداری کرمانشاه از 6 ماه گذشته تا کنون و در کمتر از 6 ماه به انتخابات های حساس مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از انتصاب معاون سیاسی و امنیتی خود ناتوان بوده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان