اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مرداد 1394 - 8:45   |   کد مطلب: 12920
فارغ از اینکه با هزینه تبریک توافق هسته ای و خوش آمدگویی به رئیس جمهور و هیئت دولت چطور می شد دل مردم محروم این روستا را شاد کرد، امیدوارم بنرهای تبریک توافقات هسته ای و خوش آمد گویی آقایان خدمت رئیس جمهور، سودی هم برای مردم محروم قلعه سیمون اسلامشهر داشته باشد؛ مردمی که در جایی نزدیک پایتخت زندگی شبیه به مردم محروم روستاهای مرزی کشور دارند.
موج تبریکات هسته ای قبل از تایید مجلس و شورای عالی امنیت ملی کشور

به گزارش صبح الوند به نقل از تهران نیوز؛ این روزها به هر نقطه از خیابان های شهر که نگاه می کنیم، انبوه بنرهای تبریک توافق هسته ای آن هم قبل از تایید مجلس شورای اسلامی توجه مان به خودش جلب می کند.

اما این روزها در شهرستان اسلامشهر این حجم با انبوه بنرهای خوش آمدگویی به رئیس جمهور بیشتر شده و چهره ی متفاوتی به شهرستان داده است؛ شهرستانی با انبوه بنرهای خوش آمدگویی و تبریک به دولت و هیئت دولت…

فارغ از بحث همیشگی اسراف بیت المال برای خود شیرینی! که به نظر می رسد تبدیل به موضوعی عادی برای برخی از مسئولان شده است، به بیان سه نکته اندر حکایت بنرهای سطح شهرستان می پردازیم:

  • بهمن سال ۹۳ بود که برای گرفتن مجوز نصب بنر(تبلیغات مراسم یادواره شهدا انقلاب) در سطح شهرستان، به همراه یکی از دوستان به شهردای اسلامشهر مراجعه کردیم که به گفته مسئولان، این امر به علت حجم بالای مراسم یادواره شهدا باعث تبدیل شدن شهرستان به شهر بنرهای تبلیغاتی می شد و باعث از بین رفتن زیبایی شهرستان!
  • بنر۲

این موضوع در شرایطی اتفاق افتاد که نهایتا تمامی مراسمات یادواره شهدا در بازه زمانی ابتدای دهه فجر تا انتهای دهه فجر و به صورت پراکنده در شهرستان برگزار می شد و تمامی بنرها بعد از برگزاری مراسم از سطح شهرستان جمع آوری می شد.

اما الان قریب به دو هفته است که بنرهای تبریک توافق هسته ای سرتاسر شهرستان را پوشانده و ازدوشب گذشته بنرهای خوش آمد گویی به رئیس جمهور و هیئت دولت هم به آنها اضافه شده و این بنرها نه شهرستان را تبدیل شهربنرهای تبلیغاتی کرده است و نه باعث از بین رفتن زیبایی خیابان های شهرستان شده است!

بنر۱

  • با مسئول یکی از هیئت های مذهبی اسلامشهر صحبت می کردم که از پاره شدن بنرهای تبلیغاتی مراسمات اهل بیت و دزدیده شدن میله های داربست که بنرها بر روی آن نصب بوده خبر داد، جالب است در شهرستانی که به تبلیغات جلسه حضرت اباعبدالله(علیه السلام) رحم نمی شود، چطور بنرها و داربست های تبریک توافقات هسته ای دوهفته دست نخورده سرجای خودشان باقی می ماند؟!
  • سیمون قلعه، یک روستای محروم که نه، فوق محروم از توابع شهرستان اسلامشهر است؛ سال گذشته با یکی از اعضا شورای شهر اسلامشهر در خصوص این روستا و مشکلات مردم آن صحبت می کردم، اصلا اطلاعی از وجود چنین روستایی با چنین محرومیت هایی نداشت.
  • ۸۱۹۸۵۷
  • ۶۳۴۷۷۲۸۳۵۳۱۲۹۵۶۶۸۷
  •  

بازهم فارغ از اینکه با هزینه تبریک توافق هسته ای و خوش آمدگویی به رئیس جمهور و هیئت دولت چطور می شد دل مردم محروم این روستا را شاد کرد، امیدوارم بنرهای تبریک توافقات هسته ای و خوش آمد گویی آقایان خدمت رئیس جمهور، سودی هم برای مردم محروم قلعه سیمون اسلامشهر داشته باشد؛ مردمی که در جایی نزدیک پایتخت زندگی شبیه به مردم محروم روستاهای مرزی کشور دارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان