اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مرداد 1394 - 8:42   |   کد مطلب: 12919
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا همزمان با ورود موگرینی و فابیوس به تهران، سیاست جدیدی را به دست گرفت.
سپاه ، تنها کسی که از توافق هسته ای ایران متنفر است!

به گزارش صبح الوند به نقل از تیتریک»،وزیر خارجه آمریکا "جان کری" روز سه شنبه 6 مرداد درباره توافق هسته‌ای با ایران در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شد و در این جلسه توضیحاتی پیرامون توافق هسته ای ایران داد.

در این جلسه که وزیران خارجه، خزانه‌داری و انرژی آمریکا در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان این کشور حاضر شدند تا به پرسش‌های این کمیته در باره توافق هسته‌ای ایران پاسخ دهند، جان کری موضع جدیدی گرفت.

در این سخنرانی که با ورود وزیر امور خارجه فرانسه "لوران فابیوس" و مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا "فدریکا موگرینی" همزمان شده بود، جان کری تاکید کرد که محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای برنامه‌های اتمی ایران، نه ده ساله، نه ۱۵ یا ۲۰ساله است بلکه همیشگی هستند.

به نوشته روزنامه "فارن پالسی" جان کری سرسخت ترین مخالف توافق هسته ای ایران را سپاه پاسداران خواند و افزوده است که تحریم‌ها علیه سپاه همچنان برقرار خواهند بود.

این در حالی است که فرماندهان سپاه به طور مکرر از تیم هسته ای و مذاکرات هسته ای حمایت کرده اند و پیام های تبریکی را نیز در این مورد مورد انتشار قرار داده اند.

اما حالا اینکه وزیر امور خارجه آمریکا بعد از توافق هسته ای ایران همزمان با ورود وزیر امور خارجه فرانسه "لوران فابیوس" و مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا "فدریکا موگرینی" به تهران، چنین سخنرانی می کند کمی جای تامل دارد.

امتی

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان