اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. تير 1394 - 10:11   |   کد مطلب: 12595
سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد.
180 درجه اختلاف ایران و آمریکا

به گزارش صبح الوند، محمدجواد بیات با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید سعید فطر طی یادداشتی نوشت:

 سخنان نغز و آشکار ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظ الله) در خطبه های نماز پرشکوه عید سعید فطر با حضور میلیونی مردم ولایت مدار را می توان منشور دوباره در حفظ و تداوم اصول و ارزش های انقلاب اسلامی دانست.

معظم له سیاست های آمریکا در منطقه را با سیاست های جمهوری اسلامی دارای180 اختلاف ارزیابی نمودند که این پیام رساء ، دیپلماسی خارجی و دقت نظر در گفتمان با آمریکا را کاملا مشخص می سازد.

جهان در عید بندگی از عبد صالح خدا شنید: متاسفانه دست های نامبارکی ماه مبارک را برای بسیاری از مردم منطقه تلخ کرد.

در یمن، در بحرین، در فلسطین و در سوریه بسیاری از مردم مسلمان مومن بخاطر سیاه کاری های دشمنان روزهای سختی را گذراندند و این رسالت مسلمانان جهان را در اتحاد و اتفاق در مقابل استکبار جهانی صد چندان افزون ساخت.

و این که اجازه خدشه در اصول نظام اسلامی به کسی داده نمی شود، را میتوان از ویژگی ممتاز ولایت مطلقه فقیه دانست که مقتدرانه در حفظ حکومت اسلامی چگونه در سنگر حفظ اصول  استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی- نه شرقی و نه غربی با اتکا به خدا و پشتیبانی مردم ایستاده است.

دوباره صولت حیدری، صلابت علوی و ندای عاشورایی معظم له بر بلندای عالم طنین افکند که جمهوری اسلامی در زمینه قابلیت های دفاعی و حریم امنیت کشور، آن هم در فضای تهدیدی که برایش به وجود می آورند هرگز تسلیم زیاده خواهی نخواهد شد. و انتظار ایشان از مسئولین کشور و دست اند در کاران این است که با دقت مسائل کشور و ملی را در نظر بگیرند و آنچه را تحویل ملت می دهند بتوانند آن را با گردن افراشته در مقابل خدای متعال هم ارائه کنند.

این مسئولیت خطیر، مدیران کشور را گوشزد نمود که بدور از هیاهوی سیاسی و غوغا سالاری در خدمت بدون منت به مردم، ایفا ی خدمت گذاری و نوکری آنان را داشته باشند.

مردمی که نظیرشان نه در عهد رسول مکرم(ص) و نه در عصر حجاز نیامده است.

مردمی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بنا به فرمان امام خمینی(ره) رسما برای سی و هفتمین بار در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، فضای کشور را در بزرگداشت روز جهانی قدس در شصت و هفتمین سالگرد اشغال سرزمین مردم فلسطین با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تکان دادند.

ملت بصیر و فهیمی که با بصیرت و بلوغ اعتقادی و سیاسی خود معادلات منحرفان کج فهم داخلی و ورشکستگان سیاسی را در سالروز حماسه 23 تیر هفتاد و هشت درهم ریخته و راه پیشرفت و افق درخشان کشور را در عمل به اقتصاد مقاومتی با میزان ومعیار سبک زندگی اسلامی- ایرانی هموار و رقم خواهند زد.

مردمانی که ارتششان با قامتی استوار در جهان می درخشد و چنانچه آمریکا بر طبل جنگ کوبد، مام وطن گورستان آمریکایی ها و هم پیمانان آنان خواهد شد.

خدایا دعای ایرانیان خدای جو را در بیداری آنان که خواب پریشان آمریکا را می بینند به هدف اجابت برسان.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان