اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1394 - 11:44   |   کد مطلب: 12563
فرماندار شهرستان همدان گفت: همدان کهن شهر تاریخی ایران زمین با برنامه ریزی های لازم و انسجام همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان آماده پذیرایی از مسافران عیدسعیدفطر است .
آمادگی کامل همدان برای استقبال از مسافران عیدسعید فطر

به گزارش صبح الوند، علی تعالی فرماندار همدان در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگيان و تعدادی از پارک ها و مراکز تفريحی اقامتی شهر همدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خوشبختانه در نوروز 94 با همدلی و برنامه ریزی مطلوب و منسجم از سوی دستگاه های خدمات رسان و اجرایی همدان در زمینه فضاسازی، استقبال و اسکان مسافران فعالیت های بسیار خوب و چشمگیری انجام  شد که در تعطیلات پیش رو هم این خدمات بهتر از نوروز اجرایی خواهد شد تا هموطنان عزیز خاطره خوشی از همدان به یاد داشته باشند.

وی گفت: در ایام تعطیلات تابستانی با ارائه خدمات مناسب، برخورد شایسته و مطلوب با هموطنان عزیزی که میهمان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین هستند، سفر خاطره انگیزی را برای همه مسافران ثبت خواهیم کرد.

فرماندار همدان اظهار کرد: در طول ایام تعطیلات عید سعید فطر نظارت دقیق و جدی بر تمامی بخش های خدمات رسان برقرار خواهد بود.

وی افزود: عزم همه مسئولان رضایتمندی مسافران تابستانی از سفر به همدان است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

تعالی گفت: خوشبختانه در بحث اسکان مسافران از سوی آموزش و پرورش و شهرداری همدان و دیگر دستگاه های اجرایی تدابیر بسیار خوبی اتخاذ شده تا ان شاءالله بدون هیچ مشکلی پذیرای گردشگران عزیز باشیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان