اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. شهريور 1397 - 9:00   |   کد مطلب: 29783
وقتی درمیان مردم بحث از خدمات شهری میشود ساده ترین مطالبه را وجود آبخوری در پیاده راه ها عنوان میکنند که متاسفانه شورای شهر همدان توجهی به این مسئله ندارد.

به گزارش صبح الوند، امروزه یکی از مطالبات مردمی در حوزه خدمات شهری که بسیار سطحی و ابتدایی است وجود آبخوری در خیابان ها و پارک ها می باشد اما همین موضوع سطحی در شهر جایگاهی ندارد به طوری که وقتی بحث از آن میشود مسئولین زیربط با بی تفاوتی از آن گذر میکنند.

 

پس از پیاده راه سازی خیابان های بوعلی،اکباتان و میدان امام بافت این مکان ها تغییرات فراوانی کرد وانتظار می رفت تا خدمات شهری فکری به حال آبخوری در این مکان ها بکند چرا که مسیرهای پر تعددی است و وجود آبخوری در فصل تابستان که هوا بسیار گرم است در این مکان الزامی می باشد و مردم بسیاری در این مورد مطالبه گری کردند.

 

همین موضوع باعث شد تا به سراغ مسئول ذیربط رفته و علت نبود آبخوری را از وی جویا شویم.

 

کامران گردان، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار صبح الوند ضمن بیان اینکه در شورای شهر بحثی در خصوص ایجاد آبخوری در پیاده راه های بوعلی و اکباتان نبوده گفت: شورای شهر تاکنون قصد ایجاد آبخوری را نداشته و از نظر بافت سنگ فرش در این پیاده راه ها امکانی برای ساخت آبخوری سنگی وجود ندارد.

 

گردان با اشاره بر ایجاد مشکلات بهداشتی و بیماری گفت: یکی از دلایلی که قصد ایجاد آبخوری نداریم مشکلات بهداشتی است که ممکن است مردم در صورت استفاده از آبخوری ها بیمار شوند و از طرفی هم آیا اگر آبخوری نصب شود به خوبی از آنها نگهداری می شود یا خیر؟

 

با وجود آنکه صحبت های مسئول زیربط کمی شبیه به بهانه بود باید گفت مردم سایر استان ها از جمله تهران و اصفهان از وجود این خدمت سطحی برخوردارند و مشکلی نیز برای آن ها به وجود نیامده است و سوالی که مطرح می شود آن است که آیا آبخوری فقط برای مردم همدان باعث بیماری میشود؟

 

درست است در پیاده راه های بوعلی و اکباتان مغازه هایی که انواع نوشیدنی را دارند بسیار زیاد است اما  تاکید داریم آبخوری برای این مکان ها الزامی می باشد چرا که یکی از مطالبات مردم است و مردم حق دارند مطالبه گری کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان