اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. دى 1396 - 13:15   |   کد مطلب: 27980
مردم همدان در راهپیمایی حماسی نه دی با بیان اینکه باید با بصیرت به موقع خود فتنه گران را نابود کنیم افزودند: درست است که گرانی و اختلاس صدای مردم را در آورده است اما این دلیل نمیشود که همپای فتنه گران شویم و نظام را زیر سئوال ببریم.

به گزارش صبح الوند،  جمعی از مردم همدان با حضور حماسی خود در تجمع مردمی حماسه نه دی بار دیگر نشان دادند که پایبند به ولایت و اصل نظام هستند.

 

مردم همدان همزمان با سالروز حماسه نه دی و به دنبال تجمعات غیر قانونی روز گذشته این شهر که با تحریک ضدانقلاب اتفاق افتاده روزی حماسی در تاریخ همدان به ثبت رساندند.

 

مردم این شهر از فاصله میدان امامزاده عبدالله تا آرامگاه بوعلی این شهر با دادن شعارهایی همچون مرگ بر ضد  ولایت فقیه،  مرگ بر فتنه گر، مرگ براختلاس گر به راهپیمایی پرداختند.

 

خبرنگار صبح الوند با  رفتن در جمع راهپیمایان نظر آنان را در خصوص حماسه نه دی و برخورد با فتنه گران جویا شد.

 

*مشکلات اقتصادی با همیاری مسئولان حل می شود

خانمی میانسال در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بنده از جوانهای دوران اوایل انقلاب هستم و شاهد بودم که چقدر خون برای این انقلاب داده ایم گفت:  امروز آمده ام تا بگویم نمی گذاریم این انقلاب  توسط فتنه گران از بین برود.

 

وی با بیان اینکه تمام مشکلات مملکت با همیاری حل میوشد گفت: مسئولین باید با همیاری یکدیگر مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

 

 

خانمی دیگر با ابراز گلایه مندی از وضع اقتصادی موجود گفت: بنده چندین فرزند بیکار در منزل دارم و بر این فشارهای اقتصادی کاملا واقف هستم اما این بنا نمی شود که اجازه بدهم فتنه گران در کشورم دخالت کنند.

 

وی با بیان اینکه با بصیرت افزایی در بین مردم می توانیم آنان را با حیله های فتنه گران آشنا سازیم گفت: مسئولین هم باید پا به پای مردم در جهت رفع مشکلات اقتصادی اقدام کنند تا فتنه گران اجاز ه سواستفاده از این موقعیت را به خود ندهند.

 

 

*مسئولان وعده هایشان را تحقق بخشند

اقایی دیگر با بیان اینکه حماسه نه دی هر سال باید گرامی داشته شود گفت: سعی کرده ام  در این چند سال که از انقلاب  گذشته  است در تمام راهپیمایی ها شرکت کنم .

 

وی با بیان اینکه مردم از اختلاس و گرانی خسته شده اند گفت: مردم منتظر تحقق وعده های انتخاباتی مسئولان هستند و دیگر این گرانی ها معنا ندارد .

 

 

این شهروند همدانی  در پایان گفت: هم اکنون سفره مردم خالی است و باید مسئولین وعده هایشان را محقق بخشند نه اینکه اجناس را گران تر کنند.

 

به گزارش صبح الوند، گرچه مردم همدان هم از سختی ها و فشارهای اقتصادی گلایه مند بودند اما هیچ کدام از اینها دلیل نمی شود که به بهانه گرانی به سخنان یاوه یک مشت فتنه گر گوش فرا دهند و با بصیرت به موقع خود واکنشی چشم گیر نسبت به تجمع غیرقانونی اغتشاشگران در این شهر نشان دادند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان