اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1395 - 10:08   |   کد مطلب: 19449
در تجمع مردمی همایش مرگ بر آمریکا در همدان مطرح شد؛
تجمعات ضد استکباری پشت دشمن را به لرزه در می آورد
دومین همایش استکبار ستیزی با حضور گسترده مردم و مسئولین شهری با سر دادن شعار یکپارچه "مرگ بر آمریکا" در مکان باغ موزه شهر همدان برگزار گردید.

به گزارش صبح الوند، شامگاه شنبه دومین همایش مرگ بر آمریکا در همدان با حضور مسئولین استانداری و شهری و حضور گسترده مردم در مکان باغ موزه این شهر برگزار شد.

قابل توجه است، سال گذشته هیچ کدام از مسئولین استانداری همدان در این همایش شرکت نکرده بودند اما امسال معاون سیاسی امنیتی استاندار آقای الهی تبار با حضور خود در این همایش به تفرقه پایان داد و این در حالی بود که از یک هفته قبل در فضاهای مجازی از مسئولین استانداری برای شرکت در مراسم جهت پایان دادن به تفرقه دعوت شده بود.

باغ موزه در حال پرشدن است پرچم های مرگ بر آمریکا دردست مردمان شهر دارالمومنین همدان رخ نمایی می کند.

 

       

 

 

شعار "مرگ بر آمریکا" مبارزه با تفکر اومانیستی است

بعد از اجرای آب‌نما و پخش سرود ملی حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی با حضور در جمع به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: اسلام دین جنگ نیست اما دست از استکبارستیزی بر نمیدارد و شعار «مرگ بر آمریکا» مبارزه با تمدن غرب و تفکری است که معتقد است باید خدا را از جامعه برداشت و اومانیستی اندیشید و مبارزه با آمریکا و تفکر استکباری ادامه حرکت انبیاء است.

 

مدیر موسسه کلامی احیا تأکید کرد: همایش امروز را یک جریان و برنامه سیاسی تلقی نکنید بلکه آن را یک همایش عقیدتی بدانید.

 

و ی خواستار شرکت همه انقلابیون دراین همایش شد و گفت: جبهه ای کاملاً مردمی متولی این همایش بوده است و کسانی که این همایش را برگزار کرده‏اند نیز بنای قدرتطلبی ندارد.

 

 

در ادامه مجری برنامه با دعوت از رییس سابق سازمان صداوسیما مردم را به شنیدن سخنان ایشان دعوت کرد.

 

عزت الله ضرغامی با بیان اینکه مقاومت در جنگ و خونریزی نیست گفت: مصداق مقاومت در رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

 

وی مقاومت را امری فطری و لازمه وجود انسانی دانست و افزود:  هیچ‌کس بدون استقامت به مقام نرسیده است  هر کس کار بزرگی انجام داده است به خاطر مقاومت بوده است.

 

رییس اسبق سازمان صداوسیما مقاومت در هر عرصه‌ای را باعث پیروزی دانست و گفت: به عنوان مثال کیانوش رستمی برای کسب مدال خود بسیار زحمت کشیده بود و تقدیم آن به شهدای مدافع حرم امری شایسته بود

 

وی با اشاره به اهمیت کار جمعی در پیشبرد امور از دیدگاه اسلام خطاب به مردم گفت: این گردهمایی شما نشانده موضع مشترک شما در مقابل استکبار است و بنا به قول خداوند در سوره مبارکه زمر انجام دهندگان کار خیر  دسته‌ جمعی وارد بهشت خواهید شد.

 

 

ضرغامی تصریح کرد: شما ملت یکپارچه و با دادن شعار ضد استکباری خود نشان دادید که قدر خون شهدا را می دانید و نمی‌گذارید خونشان پایمال شود.

 

وی اظهار کرد: برگزاری تجمع‌های ضد استکباری را باعث ترس و واهمه دشمن است و همین اجتماعات پشت دشمن را به لرزه درمیآورد

 

رییس سابق سازمان صداوسیما با بیان اینکه غرب با هزاران ترفند سعی در از بین بردن وحدت ملت دارد گفت:  دشمن با راه اندازی شبکه های اجتماعی در فضای ایران سعی در رسیدن به اهداف خود دارند، حتی در جریان فتنه نیز تلاشهای خود را کرد تا جایی که تعمیرات و تغییرات در فضای مجازی را به تأخیر انداختند تا فتنه به نتیجه برسد اما به هیچ کجا نرسیدند.

 

 وی با اشاره به نقش فضای مجازی در زندگی افراد گفت: با مدیریت صحیح و بومی سازی این شبکه های اجتماعی همچون استفاده از شبکه های خانوادگی می توان استفاده های مفیدی از آن کرد.

 

وی خواستار حفظ وحدت بین مسئولین شد و گفت: مسئولین به تفرقه بین خود پایان دهند و همانند مردم که پشتیبان نظام و انقلاب هستند راه خود را ادامه دهند، زیرا این تفرقه سبب اختلافات فکری و در نهایت دور شدن انسانها از یکدیگر می شود.

 

به فراسوی مرزهای کشور چشم ندوزید

رئیس سابق صدا و سیما ایران را کشور مملو از استعدادها و توانمندیهای جوانان دانست و خواستار شکوفاسازی و حفظ وحدت آنان شد و گفت: اگر اختلافات کنار گذاشته شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد؛ آن زمان دیگر مجبور نیستیم برای رفع مشکل به فراسوی مرزهای کشور چشم داشته باشیم.

 

 

وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور در گفتگوی تلویزیونی گفت: ریس جمهور بسیار صادقانه به این امر اشاره کردند و بدعهدی آمریکا را توضیح دادند و این ماهیت بدعهدی آمریکا هر روز برای مردم و مسئولین آشکار می‌شود.

 

 

ضرغامی اظهار کرد: نباید توفیق مردم در ساختن ایرانی آباد را منوط به غربی‌ها  و آن سوی آب کنیم.

 

و ی در پایان با تشکر از حضور صمیمانه مردم  همدان در این تجمع گفت: خواستار الگو شدن این کار در سایر شهرهای ایران و در چنین فضاهایی که یادآوری دفاع مقدس و جان فشانی رزمندگان می باشد، گردید.

 

 

بعد از سخنرانی رییس اسبق صداو سیما از خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم استان با حضور مسئولین استانی قدردانی شد.

 

 

در پایان مراسم حامد زمانی خواننده ارزشی کشورمان با حضور در جمع مردم به سرودن سرودهای انقلابی خود پرداخت.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان