اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مرداد 1395 - 12:10   |   کد مطلب: 19284
مراسم روز خبرنگار امسال دارای حواشی قابل توجهی بود که نباید از آنها غافل بود.

به گزارش صبح الوند، مراسم جشن روز خبرنگار در همدان همچون سالهای قبل برگزار گردید گرچه در این رابطه نمی توان منکر تلاش های چند روزه خانه مطبوعات همدان جهت برگزاری این مراسم بود  اما... حیف است به حواشی این جلسه نپرداخت و از آن غافل بود.

 

مراسم با حدود 45 دقیقه تاخیرآغاز گردید، خبرنگاران یکی پس از دیگری در سالن حاضر می شوند و با شور و شادی خاصی به همکاران خود این روز را تبریک می گویند.

 

بازار عکس سلفی داغ است عکاسان هستند که تک تک از همکاران خود عکس های نابی را شکار می کنند.

 

مجری برنامه یکی پس از دیگری سخنرانان را دعوت می کند مدیر اداره ارشاد همدان، مدیر خانه مطبوعات همدان و نمایندگان خبرنگاران که حرفهای شنیدنی بسیار زیادی داشتند که گر چه به طعم مسئولان خوش نیامد اما واقعیت است و باید بپذیرند و راه حلی برای آن  بیندیشند.

 

امسال جای یک نفر دربین خبرنگاران خالی بود و آن هم جای مرحوم وزینی بود که به یاد او از خانواده اش تقدیر شد، روحش شاد.

 

 

حال دیگرنوبت به استاندار می رسد استاندار که گویا تنها دغدغه اش ازدواج مجری برنامه بود هر از چندگاهی در وسط سخنانش خواستار ازدواج وی می شود که اگر این طور ادامه پیدا می کرد چند تا عروسی می افتادیم.

 

 

استاندار با توجه به اعتراض خبرنگاران به رفتار بد یکی از مدیران استان با خبرنگاران خواستار رسیدگی به این موضوع شد گرچه دوستان امیدی به این رسیدگی نداشتند چرا که این مدیر با رفتارش طوری نشان داده  که انگار اتفاقی نیفتاده است.

 

 

بگذریم یک نکته جالب دیگر که نمی توان آن را بیان نکرد اشاره استاندار به انتقاد پذیربودن وی است و اینکه گفت 800 مورد نقد  در طی یک روز و یک ساعت به او شده است که باید بشینیم و حساب کنیم تو یک ساعت دقیقه ای چند تا نقد و توسط چند نفر به استاندار وارد شده است....!

 

بعد از این اوصاف  جشن امسال یک مزیت نسبت به سالهای دیگر داشت وآن هم مصادف شدنش با روز دختر بود که سبب شد استاندار به دختران حاضر در جمع  یه این مناسبت هدیه ای بدهد می دونید که دختران فرشتگان آسمانند...

 

 

ساعت از 9 شب گذشته است خبرنگاران یکی پس از دیگری دارند سالن را ترک می کنند مجری  ازولی الله شجاع پوریان که عضو شورای شهر تهران و ازاهالی رسانه است برای سخنرانی دعوت می کند ولی وی بیشتر به تمجید از برجام پرداخت و متاسفانه مراسم روز خبرنگار امسال به نوعی سیاسی شد.

 

خبرنگاران هم  دیگر رمقی برای شنیدن سخنرانی هایش ندارند و با تشویق های پیاپی خواستار به پایان رساندن سخنانش شدند.

 

 

بالاخره آخر مراسم و قسمت جذاب آن  رسید و از زوج های خبری تقدیر شد که واقعا باید خدا را شکر کرد که امسال تعداد زیادی از همکاران به خانه بخت رفته اند.

 

 

بعد از تقدیر خبرنگاران بر روی سن حاضر می شوند و با مسئولین وهمکاران خود عکس های یادگاری می گیرند که با نگاه کردن به آن به یاد خاطرات شیرین دوران خبرنگاری خود می افتند..... تا سال بعد و روز خبرنگار دیگر بدرود.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان