اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. اسفند 1394 - 21:10   |   کد مطلب: 16800
اتاق بازرگانی به یک بانوی مرزنشین کارت بازرگانی می‌دهد ، سپس این بانو از مجاری قانونی در پناه « خصولتی »‌ها اقدام به واردات 700 دستگاه خود روی پورشه به ارزش بازار کمابیش 1050 میلیارد تومان می‌نماید . البته این نمونه‌ای از فساد ، در حد « مشت یک نوزاد »‌ است از خروارها‌خروار فساد حاکم.
اشرافی‌گری، شاخ و دم هم دارد وقتی رئیس بازرگانی همه کاره رئیس جمهور شود

به گزارش صبح الوند به نقل از وبلاگ روزنامک؛ « اشرافی‌گری ، شاخ و دم هم دارد » شاخ و دم اشرافی‌گری ، فساد گسترده و ریشه دار است.

روزنامه های نیمه‌ی دوم بهمن‌ماه را بازبینی می‌کردم که خبر زیر سخت توجه‌ام را به خود جلب کرد . نوشته شده بود:

« واردات 700 پورشه با سواستفاده از کارت بازرگانی یک زن مرزنشین».

گمان نمی‌کنم نیازی به روشن‌گری بیش‌تر داشته باشد . در دولت یازدهم ، رییس اتاق بازرگانی، همه‌کاره‌ی رییس جمهور می‌شود و بدین‌سان در تاریخ ایران ، با ادغام بخش‌دولتی در بخش‌خصوصی ، به بخش « خصولتی » یا بخش‌خصوصی سوار بر گرده‌ی بخش‌دولتی عینیت می‌بخشد .

اتاق بازرگانی به یک بانوی مرزنشین کارت بازرگانی می‌دهد ، سپس این بانو از مجاری قانونی در پناه « خصولتی »‌ها اقدام به واردات 700 دستگاه خود روی پورشه به ارزش بازار کمابیش 1050 میلیارد تومان می‌نماید . البته این نمونه‌ای از فساد ، در حد « مشت یک نوزاد »‌ است از خروارها‌خروار فساد حاکم

در پناه این فساد « گدا زادگان » دیروز و تازه به دوران رسیده‌ی امروز ، آن ها را می‌خرند و به کوری چشم اکثریت مردم ایران یا « کمونیست‌ها » از نظر آقای وزیر مسکن و شهرسازی و راه و ترابری ، شاخ و دم « اشرافی‌گری » را آشکار را نشان دهند تا مدعیان دروغین مبارزه با اشرافی گری ، مانند « ‌شیخ » در روز روشن چراغ به دست نگیرند و گرد شهر به دنبال « فساد » و عوامل فساد نگردند .

رییس سازمان بازرسی کل‌کشور یا عالی ترین مقام مبارزه با فساد می‌گویند : « متاسفانه فساد ، در بسیاری از سیستم های مانفوذ کرده و بی‌رحمانه دارند فساد می‌کنند » .

اما فاجعه این جاست که رییس دستگاه مبارزه با فساد ، دچار « سیاست‌زدگی » می‌گردند و در ادامه می‌گویند :

 « پرونده‌های سنگینی از فساد داریم که شاید به خاطر مسایل سیاسی و انتخاباتی ، ‌هنوز شرایط اعلان آن نباشد » .

راستی کی باید « شرایط اعلان فساد » آماده شود ؟!  چند پورشه به وسیله‌ی بانوی مرزنشین باید وارد کشور شود ؟ چند ده « منطقه‌ی آزاد » و « منطقه‌ی ویژه بازرگانی » باید ساخته شود ؟ باید چند صد حواله‌ی 650 میلیون یورویی به نام افراد خاص صادر شود ، چندین قرارداد شیرین نفتی باید بسته شود ، میلیاردها دلار در سال صرف واردات لوازم آرایشی و آدامس و ... شود ؛ تا انتخابات تمام شود ، مسایل سیاسی اجازه دهد ( یعنی دولت کارش تمام شود و برود پی کارش ) تا شرایط اعلان پرونده‌های سنگین فساد به وجود آید ؟ البته تا آن زمان ، بسیاری از دست‌اندرکاران فساد ، در خیابان « ‌پست رود » تورنتو با میلیاردها دلار غارتی ، مهمان « منقل » آقای خاوری و « خاوری‌ها » خواهند بود و این نمایش با بازی‌گران دیگر پی‌گرفته خواهد شد تا همه‌ی «کمونیست‌« های مورد نظر آقای مک‌کارتی وطنی( جناب آقای وزیر محترم مسکن و شهرسازی و راه و ترابری ) یا در حقیقت اکثریت به قریب‌اتفاق مردم ایران از غصه دق کنند .

راستی را ، مردم برای چه انقلاب کردند ؟ فساد که همه‌گیر بود ، دیگر چه می‌خواستند ؟!

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان