اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. دى 1395 - 20:25   |   کد مطلب: 23409
علی رسولیان ادامه داد:تسویه حساب باقیمانده حسابهای موسسه منحله میزان منوط به کارشناسی و انتقال داراییهای میزان به صادرات بود که کلیه امور مربوط به کارشناسی این اموال طی ماه گذشته نهایی و مراتب به بانک صادرات اعلام شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از خراسان، حسین مقصودی رییس مجمع نمایندگان استان در گفت و گو با خراسان رضوی گفت : بر اساس پیگیری های صورت گرفته از طریق عرفانی معاون بانک صادرات مطلع شدم مقرر است تا همه حسابهای باقیمانده موسسه منحل شده میزان به صورت مرحله ای یا دفعی تا پیش از فرارسیدن بهار 96 تعیین تکلیف شود .همچنین مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری روز گذشته از توافق اولیه با بانک صادرات برای پرداخت باقیمانده حسابهای میزان خبر داد.

علی رسولیان با اعلام این خبر به خراسان رضوی درباره توافق صورت گرفته گفت :برای تامین این مقدار اعتبار و پرداخت باقیمانده حسابها طرحی آماده و به بانک صادرات ارائه کردیم که کلیات آن مورد موافقت قرارگرفته است و درحال رایزنی برای آغاز اجرای آن هستیم که به نظر می رسد با اتمام مرحله کارشناسی انتقال اموال و دارایی‌ها اجرای توافق جدید به زودی صورت می‌گیرد تا پرونده میزان بسته شود.

وی ادامه داد:تسویه حساب باقیمانده حسابهای موسسه منحله میزان منوط به کارشناسی و انتقال داراییهای میزان به صادرات بود که کلیه امور مربوط به کارشناسی این اموال طی ماه گذشته نهایی و مراتب به بانک صادرات اعلام شد.

رسولیان افزود:در حال حاضر با اجرای آخرین مرحله پرداخت که از ابتدای دی ماه آغاز شد و طی آن حسابهای با باقیمانده 70 میلیون تومان و به نوعی همه افرادی که تا 82 میلیون تومان موجودی در میزان داشته اند تعیین تکلیف شدند و از950هزار حساب در زمان ایجاد مشکل در سال ۹۳ تنها3 هزار و 800 حساب باقی‌مانده است که به حدود ۶۳۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان