اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. اسفند 1399 - 9:07   |   کد مطلب: 34787
به همت حوزه های مقاومت خواهران و معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان، هفت سری جهیزیه و یک عدد سیسمونی برای نو عروس و دامادهای کم بضاعت همدانی، تهیه و اهدا شد.

به گزارش صبح الوند، علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان در مراسم اهدای جهیزیه و سیسمونی به نو عروس و دامادها ضمن قدرانی ازخیرین وحوزهای خواهران بسیج که درتهیه جهیزیه وسیمونی نقش داشتند، اظهارداشت: مانباید فرمایشات مقام معظم رهبری دردیدار با گروههای جهادی که درتابستان وآذر سال ۹۸ انجام شد را فراموش کنیم که فرمودند ؛ کارهای خوب باید تبلیغ و به مردم اطلاع رسانی شود.

 علی بقایی تصریح کرد: همه مادارای زندگی و خانواده هستیم و می دانیم که تامین هرقلم ازاین جهزیه وسیمیونی چه هزینه کلانی دربردارد لذا کار شما بسیار ارزشمند است .

بقایی گفت : این کارها یک تکلیف است ، البته نه"تکلیف  سازمانی ، بلکه یک تکلیف انقلابی بوده و ما از لحاظ اخلاقی وظیفه داریم به خانواده های نیازمند با حفظ کرامت خدمات رسانی را انجام دهیم .

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: همت شما همت بلندی است،  از آدمهای بزرگ و با همت بالا انتظار بالایی هم می رود ، لذا برنامه ریزی کنید این کار را در ماه رمضان و هفته بسیج و دفاع مقدس با  تعداد بالاتری تکرار کنید که هم دارای اثرات اجتماعی بالایی است و هم باقیات و صالحاتی برای قبر و قیامت می باشد .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان