اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. شهريور 1399 - 10:37   |   کد مطلب: 33784
هیئت های عزاداری استان همدان این روزها میزبان جوانان و نوجوانانی است که با شور و شعور حسینی هم عزاداری می کنند و هم دستورات بهداشتی را رعایت می کنند.

به گزارش صبح الوند، جوانان مومن و با ایمان استان همدان در حال و هوای این روزهای کشور با عشقی مثال زدنی و با ارادتی از سر جان به امام حسین(ع) و یاران با وفایش مشغول عزاداری هستند.

هیئات عزاداری شهرستان های مختلف استان با رعایت دستورات بهداشتی و انجام پروتکل های ستاد مقابله با کرونا در محیط های باز اقامه عزا کردند و حضور جوانان در این هیئت ها بسیار زیبا است.

انجام تست تب سنجی، ضدعفونی و عدم توزیع نذورات به خوبی در حال انجام است و هیئتی ها نشان دادند بهتر و بیشتر پایبند به قوانین و مقررات هستند. صحنه های زیبای عزاداری دوست داران اهل بیت، بیانگر این است که هم می شود عزاداری کرد و هم قوانین را رعایت نمود.

روحانیون حاضر در هیئت ها نیز در هنگام سخنرانی هایشان بر رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک در هنگام عزاداری تاکید دارند.

کودکان و نوجوانان پای ثابت عزاداری های امسال هستند که حضور با شور و شعور آنها نشان می دهد عشق امام حسین(ع) در وجود همه عاشقان و عزاداران قرار دارد و سن و سال نمی شناسد.

در ادامه گزارش تصویری از عزاداری شب ششم ماه محرم در شهرهای مختلف استان را مشاهده می کنید.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان