اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. فروردين 1402 - 14:58   |   کد مطلب: 36532
مهسا امینی نامی که اسم رمز و بهانه‌ای شد به دست بیگانگان و داعشیان وطنی، اسمی که سرخط شبکه‌های خبری بیگانه شد تا چهره‌ی دروغین مطلوب خود را از ایران به دنیا مخابره کنند.

به گزارش صبح الوند، محمد ویسمرادی* در یادداشتی نوشت: مهسا امینی نامی که اسم رمز و بهانه‌ای شد به دست بیگانگان و داعشیان وطنی، اسمی که سرخط شبکه‌های خبری بیگانه شد تا چهره‌ی دروغین مطلوب خود را از ایران به دنیا مخابره کنند. تا جایی که از یک اسم به فراتر رفته و دستمایه‌ای شد برای برهم زدن بازی بیگانه‌ها، تا آنجا زبان مسئولین مملکتی کشورهای بیگانه را بر علیه کشورمان گشود.

ماجرایی که با آن سلبریتی‌ها نقش آتش بیار معرکه را بازی کردند و بر داغ شدن تنور تخریب اموال عمومی و شهید کردن و مجروح کردن چند تن از جوان‌های این مملکت دمیدند.

حال سوال این جاست که این آزادی‌خواهان و سرایندگان شعار (زن، زندگی، آزادی) در خفقان بوجود آمده پاریس و ضرب و شتم مردم معترض، چرا سکوت مرگ اختیار کرده اند؟!

چرا در قبال این ظلم آشکار و کشنده‌ی زنان و حرام‌کننده زندگی و حبس‌کننده آزادی، زبان خود را نمی‌گشایند و سینه چاک نمی‌دهند و اشک تمساح نمی‌ریزند؟ حتی دریغ از یک پست ابراز همدردی⁉️

البته جای تعجب نیست که این غلامان و حلقه به گوشان اربابان اروپایی و غربی اگر زبان سخن باز کنند، دیگر جیب‌های پر از پولشان که حاصل خون جوانان وطنشان هست خالی می‌شود.

دیگر کارت سبز تردد به آن‌ها تعلیق نمی‌گیرد و مجبور می‌شوند در مملکت خود تلاش کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان