اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مرداد 1399 - 8:48   |   کد مطلب: 33543

به گزارش صبح الوند، امیر حسین منطقی در یادداشتی نوشت: تشبیه سازمان به "انسان"، نمونه بسیار مناسبی از نحوه فعالیت سازمان در قامت سیستم است . اندام‌های مختلف بدن شبیه اعضای سازمان در ترکیبی هماهنگ و همگون در حال خدمتند. کمال انسانی و سازمانی نیز در این است که همه قوای فردی و سازمانی به طور همه جانبه با هم و برای هم در جهت هدفی والا رشد و نمو کنند. در سازمان، تخصیص بهینه منابع و سازماندهی مناسب ، نقش مهمی در رسیدن به اهداف دارد.

مهم این است که مدیران بتوانند در کنار هم و با هم اندیشی و هم افزایی ، برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و رفع نواقص تلاش کنند.

پیشنهاد می شود سپاه با همکاری 21 قشر بسیج بین تمام قشرهای مختلف اداری و مردمی ؛ متولی یک هم افزایی استانی شود تا از کار جزیره ای جلوگیری و مشکلات کشور به بهترین صورت حل شود. نیروهای مردمی بسیج با مدیریت جهادی سپاه در طول عمر انقلاب اسلامی  توانسته است کارهای نشدنی را شدنی کنند و این انقلاب و مردم را از شدیدترین بحران ها خارج کنند. حالا این مشکلات اقتصادی و فرهنگی که در جامعه بروز کرده است با هم اندیشی و هم افزایی مسئولین و پای کارآوردن تمام امکانات و منابع می تواند ما را به اهداف والا برساند و نواقص کار را رفع کند.

در نتیجه دستیابی به فواید هم‌افزایی که اجرای آن بسیار راحت است، نیازمند ایجاد تغییر و بهبود نگرش و اصلاح رفتار در بدنه است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان