اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. بهمن 1396 - 13:19   |   کد مطلب: 28582
ابراهیم حاتمی‌کیا شب گذشته حرف دل مردم را زد که با دیکتاتوری رسانه‌ای و هیاهویی فضای مجازی عده‌ای سعی می‌کنند حرف آن‌ها شنیده نشود.
مخالفان حاتمی کیا

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سینما در اتمسفر  مردم ایران سیر نمی‌کند، دغدغه‌های این سینما با دردها و مشکلات واقعی مردمش متفاوت است، در این سینما خبری از کارگران معدن یورت نیست، از فقر، فساد و تبعیض به‌عنوان زخم‌های دشمن‌شادکن سخن نمی‌گوید، اولویت این سینما به وقت مردم تنظیم نشده است.
 
ابراهیم حاتمی‌کیا شب گذشته حرف دل مردم را زد که با دیکتاتوری رسانه‌ای و هیاهویی فضای مجازی عده‌ای سعی می‌کنند حرف آنها شنیده نشود، برای سینمایی دل‌مشغول به نظام سرمایه‌داری فکری باید کرد، سینمایی که دنیا را به‌وقت غرب می‌خواهد و از هیچ تلاشی برای سیاه نشان دادن وطن خود دریغ نمی‌کند، باید برای این مغزهای کوچک زنگ‌زده فکری کرد و هنر و سینما را از دست آن نجات داد تا (لاتاری) حرف غیرت بزند (شعله‌ور) دردهای واقعی را بگوید و (تنگه چزابه) مظلومیت مردم ایران را در برابر شعارهای دروغین صلح‌طلبی علم نماید، تا سینما در (جاده قدیم) حرکت می‌کند حرف‌های مردم را نخواهیم شنید و (امپراطور جهنم) همچنان حکومت خواهد کرد و به همین دلیل است که در شام پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره دولتی برای آثاری علیه انقلاب خودش کف و سوت می‌زند و رسانه ملی هم چاره‌ای جز پخش آن ندارد. ولی خوش‌تر این بود که بعد از واقعیت حضور تماشایی مردم ایران در راهپیمایی امروز پیام نهایی این‌چنین امید را در جان جامعه دمید. آینده متعلق به ملت بیدار و بصیر ماست؛ ما مسئولان باید بکوشیم از ملت عقب نمانیم.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان