اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. تير 1396 - 12:30   |   کد مطلب: 25746
به بهانه فرارسیدن سالروز سفر مبارک امام خامنه ای به دارالمومنین همدان:
مردم همدان همواره رایحه خوش آن دیدار را استشمام می کنند
دیار دارالمونین و دارامجاهدین همدان در 15 تیر ماه سال 1383 ، میزبان بهترین مهمان خود یعنی امام خامنه ای ، رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی و هیئت همراه ایشان بود.
مردم همدان همواره رایحه خوش آن دیدار را استشمام می کنند

به گزارش صبح الوند، همدان ، این دیار عارفان و مهد تمودن و پرورش جوانان غیور و آرامگاه 8 هزار شهید سذافراز و دلباخته امام ، در این روزها ، خاطرات روزهای میزبانی از عزیزترین مهمان خود را مرور می کند.

 

امام خامنه ای در این سفر مبارکشان با افراد و گروه های بسیاری دیدار نمودند و بهترین و ارزنده ترین و نابترین سفارشات خود را ، پدرانه ، نه تنها به مردم شهید پرور همدان ، بلکه به تمام مردم ایران ، بیان نمودند که عمل به آنها قطعا موجب رستگاری و سرافرازی است.

 

*کتاب های استاد شهید مطهری، بهترین پاسخگو برای رفع شبهات است

ایشان در خصوص این که افکار دینی و اسلامی جوانان ، همواره آماج حملات مستکبرین است، و باید جریان های فکری اسلامی را عمق بخشید ، از استاد شهید مطهری و کتاب های ایشان به عنوان راهنما و راهبر و پاسگو برای جواب شبهات یاد کردند.

 

*مردم ایران راه شهدا را با قوت  ادامه می دهند

امام دلها در دیدار خود با خانواده های شهدا ، به زنده نگه داشتن یاد و نام این عزیزان تاکید نمودند و این که ملت رشید و آزاده ایران اسلامی راه این مجاهدان و غیرتموندان را با قوت ادامه می دهند.

 

بسیجیان جان بر کف این دیار ولایی نیز در یک دیدار پر از شور و احساس با مراد خودشان دیدار کردند و آمادگی خود را برای مبارزه هوشیارانه و صحیح با پدیده هایی همچون انحرافات اجتماعی اخلاقی و برخی تحرکات سیاسی که از خواسته های رهبر معظم انقلاب بود ، اعلام نمودند.

 

 

جوانان ، دانشجویان مومن و انقلابی دارالمونین همدان نیز ساعتی پای درس استاد خود نشستند و از این چشمه جوشان زندگی و نعمت الهی بهره ها بردند.

 

سفر پر برکت امام خامنه ای به دیار دارالمونین و دارالمجاهدین همدان، آثار و برکات بسیاری داشته و علاوه بر دیدارهای اقشار گوناگون با ایشان، هیئت های نمایندگانی از طرف ایشان نیز به شهرهای کوچک و بزرگ همدان سفر کردند و از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو کردند.

 

علاوه بر آثار معنوی فراوان این سفر مبارک ، آثار و عنایات مادی بسیاری هم شامل حال هم استانی ها شد که از جمله ، اختصاص میلیاردها ریال برای اجرای طرح های کشاورزی و خدمات و صنعت و معن بود.

 

*مردم همدان همواره رایحه خوش آن دیدار را استشمام می کنند

اکنون حدود 13 سال از این دیدار محبوب می گذرد و مردم همدان همواره رایحه خوش آن دیدار را استشمام می کنند و یاد آن روزها را در دلها دارن و امیدوارند که بار دیگر لیاقت این میزبانی نصیبشان گردد . لذا تا آن روز برای سلامتی و طول عمر با برکت مراد دلشان و رهبر و پدر دلسوزشان دعا می کنند.

انتهاي پيام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان