اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. تير 1395 - 11:18   |   کد مطلب: 18816
جشن ازدواج 100زوج جوان به همت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، دیروز جشن ازدواج 100زوج جوان به همت  اداره کل ورزش و جوانان همدان برگزار شد.

اگرچه در این رابطه نمیتوان منکر تلاش های متولیان امر به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و بهنگام شد، اما.....

مراسم در حالی برگزار شد که "جشن" تنها عنوانی برای این برنامه بود

زوجین و خانواده های آنها بدون پیش زمینه ذهنی از یک" گردهمایی مدیر محور" در این مراسم حاضر شدند، غافل از اینکه این مراسم تنها محفلی برای بیانات مدیران کشوری و بومی به منظور عرض اندام و اراءه آمار و اطلاعات بود.

حاضران در حالی  بی برنامگی متولیان را دنبال می کردند که مجری برنامه یک به یک پس از تقدیر از حضور مدیران، آنان را برای حضور در سن مراسم و سخنرانی دعوت مینمود!!!

سخنرانی" نورالله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید" در حالی  اوضاع اقتصادی کشور را تحلیل مینمود که شاید اگر بیشتر ادامه میافت آمار طلاق با قدرت بیشتری روند صعودی را طی می کرد! و این سخنرانی تا جایی پیش رفت که  مدعوین با دست زدن های خود تلاش کردند فشار آقای مدیر عامل را پایین آورده و به سمت صندلی خود هدایت نمایند.

 

 در این برنامه، همچنین مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزرات ورزش و جوان از تلاش برای برگزاری آموزش های پیش از ازدواج 750 هزار زوج در سراسر کشور سخن به میان آورد که توصیه می شود در راستای آموزش مدیران به منظور برگزاری جشن های  همگانی نیز دوره هایی برگزار شود.

خبرنگار هگمتانه در انتهای این متن از تلاش برنامه ریزان به منظور هماهنگی برای حضور گروه "دف نوازی" کمال تشکر را دارد چرا که با این قسمت از برنامه زوجین اطمینان حاصل کردند وجود آنان نیز برای برگزار کنندگان، کمی تا قسمتی دارای اهمیت بوده است....
 

با تشکر
همدان-خبرنگار مستقر در گردهمایی مدیران رنگارنگ

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان