اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. مهر 1394 - 18:12   |   کد مطلب: 14107
مداخله ایالات متحده در این جنگ - مطابق با بررسی‌های مراکز پژوهشی نظامی آمریکا- منجر به منهدم شدن کل ناوگان کدخدا در منطقه و کشته شدن حداقل 20 هزار نظامی آمریکایی خواهد گردید.
پیچ فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی

به گزارش صبح الوند، «محمدحسن قدیری ابیانه» در روزنامه «حمایت» نوشت:

این روزها در حالی کشورمان عطر و بوی دوران دفاع مقدس را به خود گرفته است که روحیه دفاعی ملت ایران و آمادگی برای دفاع از کیان کشور اسلامی در تمام ابعاد از جمله در جنگ 8 ساله تحمیلی به اثبات رسید. ملت ایران در جنگ 8 ساله که همه قدرت‌های عالم علیه آن بسیج شده بودند ثابت کرد پایمردی و مقاومت رمز پیروزی در همه عرصه‌هاست و درس آزادگی، آزاد زیستن و مقاومت را به جهانیان نشان داد؛ درسی که از ایثار و مقاومت امام حسین(ع) و یارانش آموخته بود.

این آمادگی و روحیه انقلابی است که به ما چنین قدرتی داده است و دشمنان ما نیز از همین امر واهمه دارند. هر چند پس از پایان جنگ تحمیلی کشورمان به سلاح‌های پیشرفته‌ای دست پیدا کرده است اما آنچه که موجب خوف دشمنان چه در جنگ تحمیلی و چه پس از آن بوده و هست، ایمان، روحیه انقلابی و سلاح در کنار هم است که هیچ قدرتی را یارای مقابله با چنین معادله‌ای نیست.

بر اساس آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ» (انفال آیه 60) تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله اولویت‌های کشور و ناظر به جنبه بازدارندگی است زیرا دکترین نظامی ایران بر مبنای «دفاع» تنظیم شده است. هر چند یکی از سیاست‌های کلی نظام بر محور حمایت از جبهه مقاومت و ملت‌های مظلوم در قبال تجاوزات خارجی تدوین گردیده، اما قدرت ایران جنبه بازدارندگی دارد و از چنان قوتی برخوردار است که می‌تواند هر متجاوزی را در هر موقعیتی و در هر حدّ و اندازه‌ای مورد هدف قرار دهد.

چندی پیش «ایهود باراک» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی طی اظهارنظری مضحک از آمریکا خواسته است تا با در اختیار قرار دادن تسلیحات نظامی مناسب اجازه حمله مستقل نظامی این رژیم به تاسیسات هسته‌ای ایران را فراهم سازد.

گویا این شخصیت منفور و سایر سران تل‌آویو فراموش کرده‌اند که به دلیل شکست‌های پی‌در‌پی ارتش این رژیم از حزب الله و حماس و نیز جریان رو به رشد بیداری اسلامی، سران و ساکنان سرزمین‌های اشغالی احساس امنیت را از دست داده‌اند. در نتیجه چنین احساسی است که صهیونیست‌های مهاجر میل ماندن را از دست داده‌اند و در صدد خروج و مهاجرت از سرزمین‌های اشغالی هستند. بر اساس آمارها، حدود 500 هزار صهیونیست، دارای گذرنامه آمریکایی می‌باشند و برای بازگشت حتی بی‌نیاز از اخذ ویزا هستند و بقیه مهاجران نیز تابعیت کشور زادگاه خود را حفظ نموده‌اند.

درخواست «ایهود باراک» در حالی است که یکی از دغدغه‌های فعلی سران تل‌آویو منصرف نمودن مهاجرین از بازگشت به زادگاهشان است. موج تمایل بازگشت در بین صهیونیست‌ها به شکست‌های پی‌درپی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با جنبش‌های مقاومت باز می‌گردد که از نظر برخورداری سلاح نسبت به این رژیم محدودیت‌های بسیاری دارند. در چنین شرایطی رژیم صهیونیستی برای اطمینان‌بخشی به صهیونیست‌های مهاجر و ایجاد توهم کاذب در مورد قدرتمندی خود، دائماً از آمادگی برای حمله به ایران سخن به میان می‌آورند و به دنبال دریافت سلاح‌هایی هستند که کارکرد آنها تنها ایفای نقش مسکّن برای ایجاد احساس امنیت است. در پاسخ به عربده‌کشی «سگ هار منطقه»، سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش نیز با بیان اشتیاق ایران برای مواجهه با حمله رژیم صهیونیستی هشدار داده است اگر رژیم جعلی کودک‌کش دست به این حماقت بزند، در وعده 25 ساله برای نابودی این رژیم تسریع خواهد شد.

این در حالی است که پنتاگون و سازمان سیا، پیش‌بینی کرده‌اند رژیم جعلی صهیونیستی حتی تا 20 سال هم دوام نخواهد آورد. اگر این رژیم تصمیم داشته باشد به ایران حمله کند، توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آنچنان است که قادرند با شدیدترین عکس‌العمل از سوی خود و با مشارکت مقاومت لبنان و فلسطین پاسخی دندان‌شکن به ارتش این رژیم بدهند. موشک‌هایی که اکنون در اختیار حزب‌الله قرار دارند قادرند عمق سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهند و این بدان معناست که هیچ نقطه امنی برای آنان وجود ندارد و همانگونه که رهبر حکیم انقلاب تصریح فرموده‌اند در صورتی که مسئولین رژیم صهیونیستی جنگی با ایران را آغاز کنند، بلافاصله تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهند شد. این واقعیتی است که صهیونیست‌ها به آن واقفند و چنانچه این اتفاق روی دهد ساکنان اراضی اشغال راهی جز فرار نخواهند داشت و در مدتی کوتاهی این رژیم مضمحل خواهد گردید.

از سوی دیگر، آمریکا تامین‌کننده اصلی سلاح رژیم جعلی است و چنانچه این حمله احتمالی صورت گیرد قطعاً بدون هماهنگی با ایالات متحده نخواهد بود. اما نکته قابل توجه اینجاست که حملات ایران به رژیم صهیونیستی به گونه‌ای خواهد بود که آمریکا نخواهد توانست از این حمله ممانعت به عمل آورد.

مداخله ایالات متحده در این جنگ - مطابق با بررسی‌های مراکز پژوهشی نظامی آمریکا- منجر به منهدم شدن کل ناوگان کدخدا در منطقه و کشته شدن حداقل 20 هزار نظامی آمریکایی خواهد گردید. به عبارت دیگر، با حمله به تاسیسات اتمی ایران هم رژیم صهیونیستی به سرعت نابود خواهد شد و هم روند افول ابرقدرتی آمریکا سرعت سرسام‌آوری خواهد گرفت. موج بیداری اسلامی نیز منافع آمریکا را در سراسر جهان تهدید خواهد کرد. از این نکته نیز نباید غافل شد هر دولت دست‌نشانده‌ای که در جهان اسلام سرنگون شود پایه‌های رژیم صهیونیستی نیز به همان نسبت سست‌تر می‌گردد و هرچه کشورهای استکباری و حامیان آنها بیشتر در بحران فرو روند امکان حمایت آنها از این رژیم محدودتر می‌شود.

در پایان باید گفت آینده‌ای درخشان در انتظار ایران و جهان اسلام است. کافی است وحدت و انسجام حول محور ولایت فقیه حفظ و تقویت گردد و مردم و مسئولان رهنمودهای معظم‌له در ابعاد مختلف را سرلوحه امور خود قرار دهند.

در چنین صورتی، عبور امن و سریع از پیچ تاریخی که در آن قرار داریم، تضمین خواهد گردید؛ پیچی که با عبور از آن شاهد محو شدن رژیم صهیونیستی و بازگشت کامل فلسطین به نقشه، شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی به رهبری ایران و سقوط قدرت‌های استکباری خواهیم بود و از رهگذر آن مقدمات ظهور حضرت حجت(عج) نیز بیش از پیش فراهم خواهد گردید، ان شاءالله.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان