اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. بهمن 1393 - 16:35   |   کد مطلب: 9605
سرپرست سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر همدان گفت: براي شفاف سازي امور و تسهيل در تمامي فرايندهاي اداري و اجرايي در سازمان تاكسيراني نياز به بازنگري خاصي در اين امور بود كه توسط واحد برنامه ريزي و طرح و توسعه اين سازمان فلوچارت تمامي مراحل مشخص گرديد.

 

به گزارش صبح الوند، مهرداد خورشيدوند سرپرست سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر همدان گفت: در راستاي تكريم ارباب رجوع و مشتري‌مداري و همچنين نگاه مديريت كيفيت جهت دريافت گواهينامه‌هاي استاندارد ايزو و همچنين تأكيد شوراي اسلامي شهر و شهردار همدان، اين سازمان به عنوان سازماني پيشرو در استانداردسازي خدمات و فرايندها اقدام و تلاش نموده اين فرايندها كاملا شفاف و مشخص گردد.

وی اظهار کرد: تسهيل در امور اداري رانندگان تاكسي نقش مهمي در آرامش و تداوم سرويس‌دهي مناسب به شهروندان همداني دارد و از اين رو سازمان بايد با بسيج تمامي امكانات و نيروهاي خود شرايط در خور اين عزيزان را فراهم نمايد.

سرپرست سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر همدان افزود: از همين رو با اقدامات كارشناسي كه توسط واحد برنامه‌ريزي صورت پذيرفته و از طرفي حمايت‌هاي هيأت مديره اين سازمان سعي در برون سپاري قسمتي ازخدمات اجرايي را در سال آتي خواهيم داشت كه اين امر با توجه به افزايش شركتهاي حمل و نقل عمومي مسافر و تعداد نيروهاي بيشتر باعث سرعت بخشي و تسريع در خدمات خواهد گرديد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان