به گزارش صبح الوند، شهرام صادقی در نخستین همایش بسیج و رسانه در همدانبا بیان اینکه اصل اقتصاد مقاومتی یک شعار نبوده و باید برای تحقق آن به صورت جهادی کار کرد، افزود: رسانهها به عنوان مفسر اقتصاد مقاومتی باید نسبت به تبیین و تشریح زوایای آن اقدام کنند.
وی تصریح کرد: رسانههای متعهد میتوانند با نگاه مبتنی بر اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد ارزشی، در ساخت و تقویت دیدگاه مردم نسبت به این امر وارد عرصه فعالیت شوند.
مسئول کارگروه «بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی» خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی همایش بسیج و رسانه در استان همدان شد و گفت: اقناع رسانهای و ایجاد درک عمومی در مورد چرایی اقتصاد مقاومتی به صورت فراگیر یکی از رسالتهای رسانههاست که باید به صورت دقیق مورد توجه قرار گیرد.
وی اختصاص بخشی از صفحات جراید و سایتها به تبیین اقتصاد مقاومتی و ارائه راهکارهای لازم برای تحقق آن را نیز یکی از پیشنهادات دانست و افزود: به طور حتم هزینه در این بخش مساوی با سرمایهگذاری است.
صادقی توجه به طرحهای دانشبنیان، تمرکز بر روی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و تشویق مردم به استفاده از کالای ایرانی را نیز از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
دیدگاه شما