به گزارش صبح الوند، مجيد يوسفينويد در گفتگو با خبرنگار هگمتانه گفت: به منظور كاهش مراجعات شهروندان به دستگاههاي اداري، پاسخگويي مناسبتتر و الكترونيكي شدن فعاليتها، معاونت شهرسازي و معماري شهرداري همدان به ارائه خدمات الكترونيكي مختلف به شهروندان اقدام كرده است.
وي با بيان اينكه تمامي دستورالعملها و ضوابط مورد نياز در زمينه شهرسازي و معماري در اين سايت دستهبندي و ارائه شده است، افزود: شهروندان و مهندسان ميتوانند اطلاعات و فرمهاي مورد نياز براي انجام امور اداري را از اين سايت دريافت كنند.
وي اظهار كرد: دستورالعملهاي مربوط به بخشهاي تراكم در ارتقاي سطح اشغال، ضوابط پاركينگ، بافت فرسوده شهري، تبديل پيلوت به مسكوني، ماده 14 قانون زمين شهري و صدور مجوز ساختماني در املاك بدون سند از جمله مواردي است كه در اين سايت قرار داده شدهاند.
دیدگاه شما