به گزارش خبرنگار صبح الوند، یکی از مسافران این پرواز در تماس با صبح الوند ضمن گلایه از نحوه برخورد با مسافران پرواز 3885 مشهد- همدان هواپیمایی آسمان از مسئولان هواپیمایی کشوری درخواست کرد نسبت به احقاق حق مسافران اقدامات لازم را انجام دهد.
به گفته وی، در حالی قرار بود پرواز 3885 راس ساعت 14 امروز جمعه 25 مهر 93 با یک فروند هواپیمای F100 انجام شود که این پرواز پس از تاخیر 7 ساعته هنوز مشهد را به مقصد همدان ترک نکرده است.
نکته جالب اینکه مسئولان هواپیمایی آسمان در این مدت حتی یک لیوان آب هم به مسافران نداند.
به گزاررش صبح الوند، بر اساس قوانین ایکائو در صورت بروز مشکل برای هواپیما مسئولان شرکت هواپیمایی باید بلافاصله هواپیمای دیگری را جایگزین آن کنند. همچنین در صورتیکه تاخیر بیش از 5 ساعت باشد باید مسافران را در هتل اسکان دهند، البته هیچکدام از این قوانین توسط هواپیمایی آسمان در پرواز 3885 مشهد-همدان رعایت نشد.
لازم به ذکر است که خبرنگار صبح الوند در این رابطه با مسئول هواپیمایی آسمان مستقر در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و مدیر ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه همدان تماس گرفت که این تماس نتیجهای را در بر نداشت و مسئولین فرودگاه های مشهد و همدان پاسخگویی را به فردا صبح موکول کردند.
دیدگاه شما