به گزارش صبح الوند، اميررضا يوسفيان با بيان اين مطلب افزود: پروژه زيرگذر بعثت به دليل محدوديت ترافيكي در دو فاز اجرا ميشود.
يوسفيان با بيان اينكه شيوه اجراي پروژه زيرگذر بعثت به صورت كندوپوش (كادكاور) است، اظهار كرد: در واقع اجراي ديوارههاي اين پل به صورت بتن در جا است كه براي احداث ديوار ابتدا بايد خاكبرداري صورت پذيرد سپس اقدامات بعدي انجام گيرد.
وي با اشاره به اينكه جهت خاكبرداري بايد محور رفت و برگشت بلوارهاي فاطميه و بعثت مسدود شود، اضافه كرد: در اين زمينه طبق نظر كارشناسان و مشاور اجراي پروژه در دو لاين جنوبي و شمالي به صورت جداگانه تنظيم شد به گونهاي كه محور شمالي بلوار بعثت و فاطميه از قسمت وسط نصف شده و در هر طرف هفت و نيم متر جهت تردد خودروهاي اين دو مسير در نظر گرفته شده است.
اميررضا يوسفيان با بيان اينكه نخستين اقدامات اين پروژه در محور جنوبي انجام ميشود، يادآور شد: با توجه به عرض پل و فضاي مورد نياز براي عمليات اجرايي پروژه از 15 متر عرض بلوار 10 متر آن در اختيار كارگاه قرار گرفته و پنج متر جهت تردد و ترافيك عبوري اختصاص يافته است.
يوسفيان اظهار كرد: در دو مسير بلوار بعثت و فاطميه دوربرگردان جهت تسهيل در تردد همزمان با اجراي پروژه ايجاد شده است.
وي يادآور شد: پس از اتمام عمليات اجرايي فاز نخست پروژه زيرگذر بعثت يعني محور جنوبي، اجراي فاز دوم شروع شده و لاين شمالي مسدود ميشود.
يوسفيان در پايان از سعه صدر و همكاري شهروندان جهت اجراي پروژه زيرگذر بعثت تشكر و اظهار كرد: تسريع در روند اجراي اين پروژه نيازمند همكاري و مساعدت شهروندان است.
دیدگاه شما