به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی همدان محمود حضرتی اظهار کرد: به منظور ارج نهادن و تکریم به همشهریان گرامی تلفن گویای سازمان تاکسیرانی شهر همدان راهاندازی شد.
وی افزود: این سرویس پاسخگویی به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط با مخاطبان راهاندازی شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان یادآور شد: این سامانه مشتمل بر هشت قسمت است که پس از تماس با شماره تلفن 2517711 بر اساس نیاز خود بخش مورد نظر را انتخاب میکنند.
وی ادامه داد: تلفن گویای سازمان به منظور نهادینه شدن برنامههای پاسخگویی به مراجعان و نیز سهولت هر چه بیشتر در فرآیند ارتباط با این سازمان از سوی روابط عمومی نصب و راهاندازی شد.
حضرتی در پایان خاطرنشان کرد: این سامانه در قالب یک ساختار موثر و کارا، علاوه بر کاهش هزینه و زمان عملیاتی پاسخگوی نیازها و خدمات مورد نیاز تماسگیرندگان است.
دیدگاه شما