اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1393 - 20:07   |   کد مطلب: 5988
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع تلفن گویای سازمان تاکسیرانی شهر همدان راه‌اندازی شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی همدان محمود حضرتی اظهار کرد: به منظور ارج نهادن و تکریم به همشهریان گرامی تلفن گویای سازمان تاکسیرانی شهر همدان راه‌اندازی شد.

وی افزود: این سرویس پاسخگویی به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط با مخاطبان راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان یادآور شد: این سامانه مشتمل بر هشت قسمت است که پس از تماس با شماره تلفن 2517711 بر اساس نیاز خود بخش مورد نظر را انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: تلفن گویای سازمان به منظور نهادینه شدن برنامه‌های پاسخگویی به مراجعان و نیز سهولت هر چه بیشتر در فرآیند ارتباط با این سازمان از سوی روابط عمومی نصب و راه‌اندازی شد.

حضرتی در پایان خاطرنشان کرد: این سامانه در قالب یک ساختار موثر و کارا، علاوه بر کاهش هزینه و زمان عملیاتی پاسخگوی نیازها و خدمات مورد نیاز تماس‌گیرندگان است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان